.- 18 Januari

godmorgon,
och idag vill jag bara säga åt alla som heter som mig
GRATTIS PÅ NAMNSDAGEN!
hahaha, dock var det bara irja i cafet som
verkligen kom ihåg det och grattade mig i fredags i förskott.
tack tack.

och nu är det så att jag är överlycklig.
mamma ska ha valpar i sally, då hon löper nästa gång.
som är i februari.
och då ska vi se, om hon blir med valpar
så har jag OCH marcus kommit överrens om att vi ska ta en.
helst en hane.
han ska heta Baloo ;>
muha, jag är så himla lycklig.

igår så var vi bara hemma.
vi käkade god mat, och såg på film på tv:n
sen så somnade jag och minns inte mer.
hahahaha.
men det är ju helt okej det också.

idag vet jag inte vad jag ska göra.
men jag ska säkert bara vara hemma.
och det är ju lika skönt det.
men det kan ju vara kul att hitta på nått också.
men jag vet inte just nu vad det skulle vara.
men jag ska nog ta och baka lite granna.
för det är ju alltid roligt! :)

fast först ska jag käka rester sen igår.
för jag är så himla hungrig, och ja, det är gott.


-att jag får en ny hund (om det blir några)
-att jag inte sov bort hela dagen
-att jag är på strålande humör
-att det är ganska snyggt i lillrummet

-att det snöar ute
-att jag halkade i fredags
-att tanka bensin i dieselbilar.

nåja, jag kom inte på nått bättre.
men nu ska jag käka frulle.
muha!

PUSSEY!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan Hilda :) Okej, kanon!

Du får gärna skriva ett word dokument med vad du ungefär har tänkt dig, färger, textstil, header, citat m.m Adda mig sen på msn; [email protected]

2009-01-18 @ 17:51:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0