.-16 Januari

nu så sitter man här hemma.
jag har vart på skolan idag och haft en lektion.
vi hade handel.
det var kanske inte så himla kul,
men det är ju alltid kul att träffa alla kompisar.
och så klart maricahoney!

sen så stack jag iväg till um.
jag fick mitt recept, så nu ska jag bara
hämta ut mina piller på måndag.
så himla nice va?
hahaha.

sen så han man ju med att gå på gins också.
och äntligen fick jag avnändning för mitt presentkort där.
handlade en skit skön kofta och så
klart ett par nya jeans, eftersom jaghar så
himla dåligt i garderoben med just det.


där kom två bilder på mitt nya fynd.
och jag är nöjd, blir att ha på sig byxorna på
festen ikväll, så att man har lite nytt och fräscht på sig.
haha, imorgon fyller btw Jenny år, grattis Jenny! ;>

nuså har jag precis duschat.
och jag har på mig linnet som jag ska ha ikväll.
det är ett som jag inte har använt på himla länge.
men det köptes i alla fall på hm.
måste stoppa in en massa smorsel i håret snart också.
så det inte ser ut som ett kråkbo ikväll ;>
men jag måste få sova lite middag först.
så att man pallar med detta.

hahaha. ;>
imorgon vet jag inte vad vi ska pyssla med.
kanske städa till här en snabbis.
men aja, och marcus glömde mitt ärende igår.
men han kom ihåg det idag.
så YEY!

nåja, ska fixa till mig lite nu också.
men alla får ha det så bra, bilder kommer nog imorgon.

PUSSEY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0