.- 15 Januari

nu så sitter man här på lektionen på skolan.
vi har konferens och reception.
det är ganska kul, så jag ska se till att vara med här.
men det är ju inte nått man egentligen ska försöka.
utan att man ska ju bara vara här.

imorse var jag på skolan kvart i sju.
jag är så himla duktig.
man ska fan inte klaga på mig.
jag pluggade till provet som vi hade på första timmen.
och jag gjorde det.
jag klarade G på provet, och så gjorde jag klart uppgifterna.
så jag har G i det ämnet, ett starkt ett också!
fett nice.

jag slutar efter denna lektion.
så jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på
då jag kommer hem, men jag ska nog tvätta.
sen så ska jag sitta lite med mitt kollage.
samt att jag måste på ica och handla katt/hund mat.
för det var verkligen dåligt med det nu.

sen ikväll är det ju sista avsnittet denna vecka
på tila teqila, och det har jag och marcus börjat se
på nästan varje kväll nu, och det är lix lite kul.
man ska inte klaga det minsta,
man har ju nått att göra i alla fall.

imorgon är det en stor dag.
ohyeah! jag ska på gferren och det ska bli fett nice.
och man ska inte vara nykter heller.
jag måste på gina imorgon efter skolan och kolla om jag hittar nått.
men det känns i kroppen att jag kommer att göra ett skit bra fynd.
så ja, jag måste dit, har ju 500 :-
att bara bränna på kläder till mig själv.
och det är ju alltid gött.

sen så ska ju marcus köra omkring på mig också.
eller ja, hämta och lämna mig.
det har han lovat, så jag är tacksam.
men det skrev jag ju igår.
senare idag kommer nog ett till inlägg.
men ja, det går inte att få till bilderna här på skolan.
så ja, jag återkommer!

PUSSEY!


JAA! marcus jobb med pannan blev verkligen okej!
han hade ringt sotaren idag, och han sa att
det var inga problem, och att det var bara att
vi satte igång att elda.
så fett nice, då sparar man en massa pengar i månaden!

jag käkar muffins nu.
det är cocos i dom, men ja.
jag vet inte om jag ska tycka att det var så gott.
men det duger åt lilla mig.
tess ska nog få en av mig nu också.
hon är ju så himla söt så det kan ju behövas.

idag ska vi käka min mammas hemmalagade köttbullar.
så nice, med spagetti, sallad och riven ost.
jag längtar till middagen.
och det tror jag att marcus gör han också.
eller ja, jag hoppas att han gör det, för jag kommer att laga en kalas måltid!
muha, bara för att jag är så himla glad just nu.
just idag är jag star, just idag mår jag bra.
jag har tron på mig själv, på min sida.



-att jag får G i personlig försäljning
-att jag stannade hela dagen i skolan
-att det har slutat att snöa
-att jag fick thekakor igår (tack ranghild!)
-att min hund är så jävla charmig

-att det bara är is under den nya snön
-att jag inte har några kläder som jag tycker passar till imorgon
-att kattmaten är slut

 jag kommer inte på nått bättre på utelistan.
jag är så himla glad idag bara,
det är inte några tråkigheter alls.
imorgon hoppas jag verkligen att vi har psykologi.
hon har ju vart borta så himla mycket nu.

men förhoppningsvis imorgon.
och jag hoppas att marcus gjort mitt lilla ärende idag också.
men jag litar på att han kan fixa det så.
eller ja, det vet jag att han kan,
men jag hoppas att han kan tänka och komma ihåg en gång själv.
men det kan han nog.
jag ska inte tvivla på honom.
(never again)

har jätte ont i min vänsterarm. :/
jag vet inte vad det är, eller om jag har gjort nått.
men det känns som att jag inte får nått blod i den,
och att den bara domnar bort.
det är jätte obehagligt,
men bara jag håller mig i liv tills marcus kommer hem.
så kan jag ju dö sen, och så kan han hjälpa mig tillbaka. :>
(via, hjärtochlung-räddning)
för jag kommer nog att käpa på så bra själv i koman x)

nåja, trevligt trevligt.
ska gå och fixa mig en macka nu.
+ göra sallad & riva ost till maten.
och ta ur diskmaskinen.

PUSSEY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0