.- 15 januari

nu har man ätit och vart ner på ica.
marcus skulle på banken och fixa nått.
sen skulle han åka till sin farmor.
men jag orkade inte följa idag.
har sån himla mensvärk :/
har dock köpt lite choklad så att det blir bättre.
hahaha, men jag har läst det någonstans.
att choklad får lix mensen att "bryta ut"
och det är ju just det man behöver nu!

Sen så nu är marcus hos sin farmor.
och ja, jag vet inte vad jag riktigt ska göra.
men då jag kom hem från ica,
så ville tess gå ut.
så jag tog på mig en massa kläder och satte mig ut i kylan.
hon hade på sig sin skitsnygga dräkt.
haha.
och så klart då jag väl tar med mig kameran,
så går hon längs väggarna, som hon aldrig,
aldrig annars gör.
men jag fick lite bilder ändå :>



jag vet inte riktigt vad hon fick för ryck på den sista.
men hon är så jävla söt ändå.
hon sitter här medd mig vid datan nu.
och vi lyssnar på winnerbäck,
så fett jävla mysigt på en torsdag!

torsdag ska bli min nya winnerbäck-dag.
han är ju helt fuckat underbar.
jag bara älskar honom.
jag har saknat hans musik också.
men nu har jag hittat tillbaka till honom.

ikväll vette jag fan om det är nått på tv:n
att ens försöka titta på.
jag blir så jävla less på att det aldrig finns nått.
men aja, björn ringde nyss och ville
ha tillbaka sin laddare (till bilen)
så vi ska väl förbi där ett tag sen också.
kanske inte orkar följa riktigt idag.
har ju så jävla ont i magen.
men jag vill inte heller ta någon tablett.
och jag vet inte om jag vill "fuska" ed chokladen heller.
hmm, det är ett himla dilemma. :>

nåja, ska försöka att förstå mig
på min nya phoniie,
jag har fortfarande inte kommit fram till hur man lägger in musik.
men nu ska jag faktiskt läsa boken.
dock så funderar jag väldigt starkt på abonemang.
hmm, ska kolla imorgon på stan! ;>

nåja, godnatt alla fislisor!
PUSSEY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0