.- 14 Januari

helloj!

nå, igår så var det den hemskaste dagen i hela mitt liv.
i alla fall kvällen, jag har nog aldrig släppt så många tårar.
men ja, jag vet inte om det är bra eller inte.
men jag stannar så här till studenten.
jag vill bara att vi ska vara vänner.
eller ja, jag vill vara mer än det,
och det vill du också.
men just nu så kämpar jag bara för vänner.

jag älskar dig.
du är min andra halva, och jag lämnar dig inte.
inte nu, inte sen.
men vi får se vart livet tar iväg med oss.
det är inte lätt att gå på jorden, det är inte lätt att andas ibland.
men man måste försöka.
man måste ta nya andetag.
man måste.

vi pratade igår. vi pratade och försöker.
men ja, jag känner att det är värt det.
du är värd det, inte alla men just idag, just nu är du det.
och även imorgon, och alla dagar framför det.
jag älskar dig.
vi ska klara det här.

"om din dotter och hennes sambo bara kämpar för det.
för dem i deras förhållande, och inte ger upp.
så är dom tillsammans hela livet."


jag hatar egentligen människor som kan "spå"
visst, det är ju bara jag som kna avgöra hur det blir,
jag vet.
men just nu tror vi båda två att det kommer att bli så.
vi har gått igenom en sån himla massa.

på ett 1 och 8 månader har detta hänt/gjort:
- två av mina vänner har dött (r.i.p.)
- min farfar var med om en olycka, och han dog (r.i.p.)
- min gammelmormor dog (r.i.p.)
- vi köpte kira, men sålde henne
- vi köpte skotern, men sålde den
- vi bytte audin mot passaten
- vi bytte passaten mot s6:an
- vi köpte skodan
- vi var i turkiet
- vi var i fjällen
- vi har vart i hela norrland snart (bara kiruna kvar i stort sett)
- vi köpte tess
- vi skaffade gurkan
- vi har fått kattungar
- vi har bråkat
- vi har skrattat
- vi har älskat varandra
- vi har vart på järvzoo
- vi har hjälpt andra människor
- vi har gråtit
- vi har träffat varandras vänner
- vi har shoppat
- vi har vart på ikea
- vi har lagat godmat
- vi har varit tillsammans.


och så kommer det att bli.
jag tror verkligen på det.
även om det är jätte tungt nu, och alltihop så
finns det bara en sak att göra.
och det är att kämpa.
och det gör vi båda två just nu.
vi kämpar gärnet!



jag vaknade av att sotarn var här idag.
det var lite konstigt att ha någon här hemma som inte bor här.
men det ick bra att vakna ändå.
sen så klev jag upp och hela huset var lagt i rök.
det var inte så himla kul,
men jag har på fläkten i köket nu, så att det lix löser sig.
nu är det ju mycket bättre än i morse!

sen så ska jag nog ställa mig och baka nu.
det ska bli så himla skönt att bara slappa
och få göra nått som man verkligen tycker om att göra.
och jag tycker ju verkligen om att baka.
så jag ska göra muffins tror jag. (igen)
men jag tycker att det är mysigt!
+ att jag måste ju börja med företaget nu någongång!

sen har jag sett andra avenyn.
det nyaste avsnittet.
det var så himla bra, och jag blir så lycklig att det har kommit tillbaka.
så nu vill jagbara att nästa avsnitt ska komma ut!
muha, men jag är bra på att vänta.
sen fick jag ju mina bilder igår också!
alla var så himla fins, så ska göra ett kollage nu också.
men jag får se hur mycket jag hinner med innan marcus kommer hem.

+ att vi kör GI nu. både han och jag.
och jag har då klarat mig än så länge idag.
dock så har jag inte ätit nått heller idag än.
så jag har inte kunnat misslyckas.
men det är ju fett bra ändå!
jag ska pröva på det, och se hur länge man klarar det.
för nu ska min bull-mage fett bort!
(och tro det eller ej, men det är nått som jag vill)

sen på fredag är det g-ferre.
fett nice, och förferren är hos marica, och det ska bli himla kul.
och vi ska sedan röja på festen!
muha, och marcus har lovat att köra mig.
och jag tycker att han är himla snäll som gör det.
jag är han evigt tacksam.

Ikväll ska jag nog bara städa ihop här lite.
och så. annars har jag ju aldrig nått att göra.
+ att jag måste gå på en lång prommis med min hund.
för det om nått är hon verkligen värd, så ja.
det är så min dag ska se ut!
muha!


dock ska jag göra en inne & ute lista också!


-det har vart himla varmt nu i några dagar, och det är skönt, för då är våren snart här!
-min kort som kom igår, var så himla fins. så jag vill bara titta på dom om och om igen!
-helgen närmar sig med stora kliv, och det ska bli en fett bra helg!
-andra avenyn hade börjat om utan att jag visste det, glad överraskning!
-jag har slutat med att ta åt mig. nu kör jag mitt och så ska det vara.

-rökigt innomhus, och jag röker bara ute. det är inte kul!
-då jag tittar ut nu så små-snöar det en lite granna, inte kul alls!
-jag längtar så himla mycket tillbaka till den jag var, till piteå, till mitt!
-jag glömde min hjälm+mössor hemma hos mami & papi, inte bra!
-att greys aldrig kan ta och börja om, vad är det för stil?

 det var nog allt som jag hade att komma med denna gång.
men ja, det kommer ju alltid att upps. nya saker lite här och var.
men jag är så himla röksugen nu.
så jag tror att jag måste ta mig i kragen och göar ett ryck
här hemma, för så här kan det ju inte se ut!

sen måste jag bli mer aktiv med min kamera.
det är ett fett måste.
och det ska ske nu.
idag helst.
men jag hinner inte, det känns som att tiden inte finns till. :/
det är himla jobbigt.
men nu är det ju bara så att jag får väl ta mig tid då.♥

nåja, det vart nog ett ganska så förlångt inlägg det här.
men jag känner att jag uppd. inget igår, så jag måste ju får skriva av mig lite.
och snart har vi studiedag!
så fett jävla nice. jag längtar redan!
och snart blir det studie bidrag!
och löning för han nästa helg!
så ja, och i helgen kanske vi ska äta ute en massa dyrt.
jag hoppas att det blir nå gott,
och att man kanske får med sig några vänner. :)
det är ju roligare då.

nåja, vi hörs för just nu.
kanske kommer tillbaka ikväll!

PUSSEY!


nu så har man fixat och trixat med korten.
det vart så himla bra, men så klart då jag skulle hänga upp alla
olika ramar med dom fina kortena i så hittar jag inte någon skruvmejsel.
men det kan vi ju ta då han kommer hem.
nåja. sen har jag hunnit prata med min mamma också.

dock så försov hon sig i morse.
hennes mamma har nog inte lärt henne att
man inte ska stänga av alarmet och bara "vila"- till lite.
för då så kan det faktiskt hända så att man somnar om.
haha.
men hon har ju så snälla chefer så det gjorde tydligen inte så
mycket, och det var ju en himla tur!

nu ska jag börja på att städa till lite här.
det ser ju ut som självaste attans!
muha! :>
men det kommer att bli så snyggt då allt är klart.
och jag vet det. samt att ja. jag vet inte mer.
ska nog ringa några samtal nu också.
hahaha.

nu snöar det en jävla massa här ute.
och jag som verkligen vill ha vår och sommar.
kunna gå i bikini, och bada och sola.
jag funderar väldigt starkt på om jag ska
ta mig i kragen och börja att små sola lite nu innan
sommaren, så att man kanske får sig lite färg i alla fall.
för det är ju så himla snyggt.
men jag måste få lite pengar då först.
muha!

nåja, man kanske ska gå och ta tag i disken,
och kanske sätta på någon gammal musik.
så att man kan sjunga med. det är ju så
himla mysigt, och så klart att danska lite också.
shake that ass!

Nåja, sen så måste jag ringa till min peter!
jag saknar han nå fruktansvart nu.
och jag vill så gärna att han inte ska vara dödad x)
hahaha. men ja, peter om du läser detta, så ring mig!
jag har en jävla massa att berätta.
och det är lite små viktigt,
och jag vill surra av mig! :>

pussey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0