.- 10 Januari

hej och godkväll!
idag har det inte vart så himla mycket bloggade för min del.
men nu sitter jag hör igen.
och det känns ganska så skönt.

idag har det vart en himla slappis dag.
vi har inte gjort ett piss, och det känns himla skönt.
nu på kvällskvisten så har vi vart på pizzerian.
mums, jga åt harmångeräs special.
(oxfile, lök & bea!)
mumma!

sen så har jag bakat nu på kvällen också.
chokladmuffins med smält choklad på! :>
så himla mumsigt!
det ska jag bjuda nästa som kommer hit på!
dock ska jag nog inte äta nått själv.
ska tänka mig lite för i alla fall. ;b
vad som stoppas i min mun.

nästa helg är det g-fest, och det ska bli kul.
det var ju gode taget sen jag var där.
men nu ska jag dit.
och jag ska på förballe hos marcia och freddido! ;>
kul och se hur dom bor nu ju!
nåja, ska sitta lite på bdb. ;>

PUSSEY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0