.- 7 Februari

godmorgon alla :>

jag har inte orkat blogga nu på ett tag.
har verkligen kämpat på i skolan,
samt försökt att få alla mina kläder sålda.
men jag vet inte om det blir så bra,
kommer de inte iväg innan helgen blir det tradera med dem!

igår så vad jga i skolan som sagt,
jag hann vara jätte glad, skratta, och
sen vara jätte arg och skrikig.
jag hatar verkligen psykologin.
jag blir så jävla arg på lärarna, och
jag ska fan inte ha ett sträck i det,
bara för att hon (läraren)
har vart sjukskriven nu hur länge som helst.

nåådi nåådi.
ikväll blir det krogen, och så klart så ska
man ju se Björn Rosenström en andra gång.
det känns fett underbart, och
jag är så himla taggad.
+ att han är fett snygg, och jag blir ju nästan tänd ;)
hahaha, skojjade bara gubben ;>

igår så såg vi let's dance, och jag tyckte att
det var helt rätt människa som
åkte ut, men kan ingen jävel
skicka hem Carl Jan?
jag blir så himla missnöjd, jag får
kalla kårar då man säger det namnet.
huga, han är så himla vidrig!

marcus ligger och sover än,
min lilla pussgurka där.
usch vad jag älskar han!

ska strax gå ut och röka.
sen kolla med one tree hill.
jag håller på att ladda ner alla säsonger! ;>
:D

PUSSEY!

Kommentarer
Postat av: vickan

Jag har också psykologi, men jag fullständigt älskar den kursen !! :)

2009-02-07 @ 12:06:54
URL: http://vickan89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0