.- 5 Februari

hej och godmorgon.

idag började vi i skolan klcokan tio.
jag åkte med bussen som gick in till stan då jag.
marica mötte mig på ica, snäll som hon är.
hon är typ bäst.

jag har gått mycket idag motför det jag brukar.
och det är jag lite stolt över.
weei. från mig & marcus,
till ica i harmånger (starks)
åkte buss till stan, från kvantum till skolan.
och nu så sitter vi här.

egentligen så ska vi plugga religion,
men orken finns inte ens lite.
men aja, vi sitter och kollar runt här på bloggar och liknande.
hahaha.  det är ju viktigt att
man har lite roligt i alla fall.
man ska inte klaga.

+ att mina älskade klassmate's har
äntligen berättat för mig
vad som händer i one tree hill :>
jag är så tacksam.
och jag gillar verkligen den serien. :>

muha, ska kolla lite bloggar nu.
men vi hörs senare, för då kommer en dagens.

PUSSEY!  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0