.- 4 Februari

Angelica? Jag har inte en krona på min tfn.
och jag har inte pengar så jag kan
fyll apå den heller, det är därför  jag inte ringer.
men jag är bra sugen ska du veta! :>
men om du har en hemphoniie, så
ring mig på min då ;>

nåväl, hemma idag också.
dock rä detta en dag så jag är hemma,
bara så att jag vet att jag är riktigt frisk.
imorgon så blir det skolan igen som vanligt.
och det blir ihmla skönt.
jag vill inte komma efter som fan.
tycker inte att det är roligt det minsta.

jag har plockat fram en massa saker som jag ska
sälja nu, ihopp om att få lite pengar.
jag måste ju, och varför ska
de här sakersna bara stå och ta plats av mig?
då jag istället kanske kan få en slant? :)
ska snart klirra bilderna, och sen ska de ut på blocket.

det är 4 väskor 100:- st.
sen är det tre jackor.
och den blå/vita kostar 500 :-
(nästan aldrig använd.)
den beiga 200 :-
den svarta märkesjackan 1000 :-
(köpte in den för mycket mer än det.
och den är ju bara använd nu.)

man kan ju hoppas att det går vägen till en liten slant i alla
fall, jag behöver verkligen pengar.
det blir inget björn för mig i helgen.
inte om jag inte får ågonting sålt.
för jag har inte pengar till det.
och tro mig, mitt hjärta gråter.
jag vill verkligen.
men kan inte.
därför ska sakerna ut idag.
så kanske man hinner! ;>

nåja, jag ska gå och klirra frulle.
sen ta upp videon som också ska säljas (150:-)
sen ska jag titta om det finns mer att
sälja, för nu ska de bli en stor rensning!
dock inga kläder. (än så länge)
kanske så jag har blivit smäcker! =^-^=

nåja, tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0