.- 4 Februari (om marcus)

Namn: Carl Erik Marcus Nordin
Hans favoritfärg är: Brunt, ialla fall på kläder, men annars så är det väl hippa färger.
Hans ögonfärg är: blå, utan att tveka.
Klädstil: Jeans, t-shirt, kallingar & en snygg hood tröja.
Hårfärg: orangeblond? haha, svart att förklara, men alltid snyggt.
Frisyren: kepafrilla, men på fest är den fixad, och skit snygg. lite tuppkam.
Piercingar: han har haft i örat, men ingen nu längre.
Dricker han: ja, det gör han ibland. men inte ofta nu för tiden.
Röker han: nej, och han hatar att jag gör det.
Vad har han för mobil: en ericsson, a old one.
Vad han vill bli när han blir stor är: rik, och att sitt företag ska gå väldigt mycket fråmåt och bli stort.
Färgen han har i sitt sovrum är: vi sover ju i samma, och det är gult. vilket är otroligt fult.
Har han någon/några systrar: ja, hanna och bea.
Har han någon/några bröder: Inte det.
Hans favoritmat är: pizza, potatisgratäng, och stuvade mackisar.
Maträtt/maträtter han ogillar är: kesella, han äter det mesta faktiskt.
Om hon vann en miljon skulle han: betala bort lån, unna sig saker och kanske lite till mig.
Hans mamma och pappa heter: Stig & Monica
Har han bråkat med någon: nej, inte vad jag vet. han är en sån snäll människa.
På helgerna brukar han: umgås med mig, sin familj och sina vänner.
Musiken han helst lyssnar på: väldigt olika,m men kristet utseende går väl hem. samt kapten röd.
Vi träffades första gången: på hans inflyttningsfest i jättendal. 
Hur gamla var ni då: jag var 17 och han var 21.
Det som påminner mig om henne är: Nästan all musik, bloggar och fjärilar.
Det första hon sa till mig är: "Hej, Tina"
Det första jag sa till henne är: "Hej, Per"
Vi SMS:ar oftast om: vi gör aldrig det, så ja. ingenting.
Hennes beroende/beroenden är: datorn, absolut. men också mig. (hoppas jag)
Jag brukar kalla honom: bebis, marcus, älskling, gubben.
Vad kallar han dig: Hilda, gumman.
Tränar han: ja, ibland så gymmar han, samt att han brukar promenera med tess. 
Vi har varit tillsammans: 30 April -o7 ♥
Han fyller år den: 24 April. 23 nu, finally!
Blomman jag skulle ge honom är: jag vet inte, han brukar inte vilja ha blommor, och inte ger han mig några heller.
Dina känslor för honom är: Oändliga, offattbara, underbara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0