.- 4 Februari (klockan halv två & klockan tre)

just nu så har jag så himla tråkigt.
jag har tiotusen saker som jag egentligen måste pyssla med.
men tror ni att orken finns eller vad?
-nej. och det är inte ens lite.

det är svin kallt här inne nu.
så jag måste ner och elda.
jag skulle behöva damsuga och plocka upp en massa sker.
samt att jag skulle behöva rensa
för det är så jävla fullt överallt här.
bajs.
jag orkart inte.

dock så ligger i alla fall
annonserna upp nu på blocket.
jag är så himla stolt över mig själv.
och jag hoppas att det finns någon därute
som verkligen behöver en jacka,
eller två. kanske en väska?
jaja, kolla in blocket!
och maila/ring!
alla är välkommna! :>

jag måste gå nu, min hund bara skäller och skäller.
jag fåt nått jävla fel.
sen måste jag elda.
så tjoda, på er!

PUSSEY!  ♥


nu börjar jag att få till allting här.
jag har förvandlat toan här uppe till
min (dock marcus också) toalett.
den är väldigt tjejig.
lite saker som måste fixas bara.

jag håller på att plocka och dona här.
och det blr så himla snyggt.
samt att vi inte har 16 grader i huset längre.
utan att det går uppåt.
så just nu är jag så himla glad bara.

imorgon blir det skolan för min del.
jag tror att jag klarar av två lektioner.
+ att jag saknar min honey's så jävla mycket.
jag har ju fan inte träffat marica på en
vecka imorgon ;o
haha, jag måste bara till skolan.
men då är det ju det stora problemet ..
vad fan ska man ha på sig?

tess har lugnat ner sig nu då jag
bvörjade att rensa här.
och jag tror att hon är så himla sällskapssjuk.
hon vill att man ska vara med henne
hela tiden, så bara hon får uppmärksamhet.
men det går jag inte med på.
jag måste ju kunna sitta och göra andra saker jag.

vi ska käka kebab idag vi också marica ;)
det vart så. så jävla gott.
man steker bara kebaben,
sen så hackar man lök, gurka & sallad.
sen så har man pitabröd.
åhå, det blir så gott.
fast egentligen ska man sitta ute på någon sjö,
och grilla det ute på en murika.
så jävla stämning :)

nåväl, jag ska fortsätta här lite.
jag ska börja med lite recept här.
måste bara sätta dit en ny kategori. ;>

PUSSEY!  ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

din nya design är fin =) dock borda du ha svart (eller åtminstonde mörkare färg) på länkarna =) blir för ljust med vit på den ljusgula färgen. hihi :>

2009-02-04 @ 14:53:50
URL: http://mlisOrd.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0