.- 3 Februari

forfarande sjuk i magsjuka.
jag blir så less på min kropp.
men nu har jag börjat att käka lite små piller,
som gör att man får bättre emunförsvar.
det kan ju jag verkligen behöva om någon.
jag är ju sjuk hela tiden.

men ja, jag hoppas att jag blir bättre så
att jag verkligen kan gå till skolan
imorgon. det är ju så himla
tråkigt att bara sitta hemma.
jag blir så himla uttråkad.
huvva!

nåväl, igår så kollade vi lite roliga
saker på internet, skulle vara kul
om det hände någon gång.
men på ett sätt inte.
så jag vet inte. man kan ju bara drömma nu.
och jag vet inte vars mina drömmar skulle ta mig ..

har precis sett andra avenyn.
det var ett sånt himla spännande avsnitt
nu denna vecka.
jag håller alvarligt talat på att dö.
men aja, nu är det en vecka till nästa.
så man får väl hålla sig i skinnet i alla fall.

funderar om jag ska gå och prova att
käka nått till frulle. jag är lite små hungrig.
samt att marcus farmor var hit i
söndags med nybakade thekakor!
så fett jävla gott.
jag bara älskar dem! :>

har fått nå konstigt sår på benet. ;s
det är alldeles rött och så svider det.
hmm, vad kan jag ha gjort?
jag har inte en aning, men det gör inget.
jag är då lika glad ändå jag. :>

nåväl, jag har startat en tvätt,
samt att jag har fixat pannan.
så ja. idag blir det köttfärssås till middag.
det var så himla längesen vi käkade det.
och jag tycker att det är så himla gott!
så jag längtar nästan till middagen.
hoppas bara att jag kna åta då!

jag som verkligen hade velat vara i skolan idag.
träffat marica, och saga så klart.
jag saknar minatvå snyggingar mest av allt. :*
men som sagt, förhoppningsvis imorgon!
jag vill verkligen det!

nåja, ska ringa mackan nu.
är lite surr sjuk.
hoppas att han i alla fall har tid lite.
för jag har fått ett väldigt intressant mail nu på morgonen.
av min pappa, och nu ska vi diskutera igenom detta. ;D

PUSSEY!  ♥


Kommentarer
Postat av: Angelica

Men ring mig ngn gång !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-02-04 @ 08:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0