.- 27 Februari

hey, nu är man tillbaka efter en kortare paus häifrån.
haha. men dagarna har bara sprungit förbi,
och jag vet inte mo nått speciellt har hänt egentligen.
haha. eller juo.
jag är ju hemma hos mamma och pappa nu.
jag är i älvsbyn, vill du ses, så hör du av dig.

nåja, då var ju den saken avklarad.
jag kommer att vara här tills på onsdag nästa vecka.
då vill jag åka hem.
hem till mitt hus, min hund, min katt, min pojkvän. ;>
jag kommer att sakna ihjäl mig!
muha, men det går ju bra än så länge.
det är värre då man ska sova som sagt.

jag kom ju hem hit och överraskade min mamma.
haha, jag är nog den enda i hela sverige som fått tyst på henne
på hela hennes livslängd.
hahaha! hon var tyst i en hel timma. hon sa inte ett ord heller.
hon kunde inte laga mat, inte städa inte nått.
muha!

nåja, jag har inte gjort så mycket.
kollat in tatueringstid, träffat min älskade bathilda, och hennes
söta syster, jag har träffat morgan, dennis, simon. :*
alla dom är så himla söta.
imorgon är det nå aktiviteter i lomtjärn.
hmm, kanske man ska orka sig upp dit.
jag vill ju. men jagvet ju själv hur himla långsam jag är
på morgonen, och vilket humör jag har ;> xD

ihelgen bilr det lugnt. jag ska bara slappa.
jag kände för fest, men då bathilda ska bort, så försvann allt.
hon är den bästa :)
(efter mig så klart. haha, skojade bara gumman)

muha, nu är mammas syskon här, så
jag har faktsikt förbud att gå upp.
jag måste sitta här nere i joels rum.
men det gör ju inte nått, jag har ju datorn, men
jaghar ingen musik alls.
det är fett jävla tråkigt, måste ju nästan ladda ner nått.
eller hitta någon skiva jga kna spela i datan x)
jag vill sjunga.

nåväl, jag ska klirra en cigg nu.
imorgon får jag pengar!
+ att min praktik är ju klirrad!
fett nice om jag kan få nått litet ströjobb där också!
jag kna ju bara hoppas! ;>

PUSSEY!  ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

typ coolt, blev hon så paff att hon blev stum för en timma :P? Haha, de hade jag nog velat se :D



Peace

2009-02-27 @ 15:25:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0