.- 23 Februari

jag har en hemlis. :)
men det är inte någon som får veta den än.
men snart, snart snart.
(jag vet att jag är dum som skriver det,
men den är så himla rolig att jag kunde inte hålla mig)

nåväl, nu så sitter man här i skolan.
jag råkade komma försent, dock inte mitt fel denna gång heller.
men aja, vad ska man göra åt saken då ens?
bussen kom inte klockan sju, ohc jag börjar bli måttligt less på det nu.
men aja, det är ju inte mitt fel, så ja.
jag har ju inte mycket annat att säga. ;>

igår så var vi hem till marcus mamma och så.
vi fikade tårta, och bara surrade på.
jag träffade bea, och det var ju lika trevligt som vanligt.
så ja, vad ska man säga?
jag är nöjd me dmin helg.

vi käkade bakpotatis, och kött.
samt en massa sallad. det vart verkligen göttans.
dock så tog det en och en halv timma för potatisen att bli klar? ;s
jag han ju typ försvinna under tiden, för jag var så himla hungrig.
men sen körde vi den en kvart i micron,
och då var den helt klar, ohc mjuk igenom!
så då var man himla nöjd sen!

sen så kollade vi beck, och det var himla mys.
samt käkade lite chippisar.
mums, sen så somnade vi bums, efter att vi hade pratat ett ganska bra tag.
men vi har ju så himla stora planer, så
jag kommer verkligen att bli rik på detta jag ;>
men så klart min gubbe också.

nåväl, ska gå och kolla om marica har tnkt komma till skolan
nu snart så jag får träffa henne.
I miss her, hon är så söt!
ska surra på lite med Sagagumman nu också :*
PUSS PÅ RE!

+ att jag luktar fett jävla gott i håret idag.
och att min Peter åker till Tjeckien idag. i två veckor.
jag kommer verkligen att sakna honom!
Men men, vi ses ju senare!

PUSSEY!  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0