.- 22 Februari

"det blir aldrig som man tänkt sig .. "
- fast då gubben kom hem igår så var det mycket
bättre och mysigare än jag någonsin hoppats på.
jag är glad att ha dig hemma igen honeyboney :*

igår vart det verkligen en riktigt myskväll.
vi sov middag tillsammans, efter att vi hade käkat pizza.
sen så vaknade vi, och låg och pratade, såg lite på tv.
sen var gubben så himla trött, så han somnade innan
wallander typ. haha.
så himla sötunge han var då!

nu idag så försöker vi att få tag i anders och eva.
men det går verkligen inte bra för vårat lag.
eller så är det väl så att dom inte vill hitta på nått med oss.
men vi som tänkte fråga om de ville laga mat med oss idag.
men men, de kanske hör av sig.

sen ikväll är det ju beck. jag hoppas verkligen att det är
en bra film, men det brukar ju vara det.
så man ska väl inte klaga. ;>

nu så är jag lite smått irriterad dock.
jag blir så less på människor som aldrig lyssnar på vad man har att säga.
kan ingen jävel bara fatta att det man säger är för det mesta
viktigt, annars skulle man inte ha frågat från början.
jag blir så less. kan ingen bara döda mig?


nåväl, jag ska kolla om vi inte har någon frulle att laga.
jag är så himla hungrig, och marcus har ätit upp mitt godis.
så ja, jag är inte på bästa humöret just nu.
men skit samma. det är ändå ingen som bryr sig ändå gissar jag på.
för det har ju aldrig vart det, och det kommer inte att vara det.
 
PUSSEY!  ♥


Kommentarer
Postat av: Angelica

Neee om ngn dödar dig har jag ju ingen blogg att läsa ;) hihi.. kramis

2009-02-25 @ 19:42:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0