.- 22 Februari (frågor och svar)

STEG 1
Namn: Hilda Forsberg
Bor: Harmånger (kalsberg) Hudiksvall
Ögonfärg: Blå/grå
Hårfärg: Brun/svart
Skostorlek: 37-38
längd: 161.5
Höger eller vänsterhänt: Höger

STEG 2
Skor som du bar idag: Adidas superstar 
Jacka som du bar idag: Min vanliga jacka
Dina svagheter: Det är alldeles för många
Rädsla: Att bli lämnad av dem jag älskar mest

STEG 3
Första tanke när du vaknar: Vad ska jag hitta på idag då?
När somnar du: Då dagdrömmer jag, haha

STEG 4
Pepsi eller Coca Cola: Cola
McDonalds eller Burger King: Donken
Adidas eller Nike: Adidas
Lipton Ice Tea eller Nestea: jag gillar ingen av dem, haha
Choklad eller vanilj: choklad, utan att tveka

STEG 5
Svär du?: Ja, det kan jag ju inte påstå att jag inte gör
Sjunger du?: Ibland, och det är så himla kul
Duschar du varje dag? Ja det beror ju på vad man har gjort, är jag i stugen en helg så nej
Röker du?: Ja, tyvär. inget jag är stolt över
Gillar du skolan?: Nej, men jag gillar alla mina vänner som går där
Tror du på dig själv?: Vissa dagar, och vissa inte. det är så himla olika
Kommer du överens med dina föräldrar?:  Väldigt ofta, nästan aldrig bråk ens

STEG 6
Har du under den senaste månaden:
Druckit alkohol? Jaop
Rökt?: Ja, varje jävla dag. dyrt som faen
Shoppat?: Jo, en ny hårgrej. haha.
Ätit en hel ask müsli?: Jag käkar inte det. haha. så himla growse
Ätit sushi?: Törs verkligen inte pröva ens. jag är så feg
Stått på scen?: Kanske i drömmarnasvärld. men inte IRL
Skejtat: Noway
Bakat?: Jaop, det har jag verkligen gjort. jag bakade dumlekakor
Stulit något?: nope, inte ens en liten träbit
Ljugit? tydligen så ljuger man varje dag, men jag kan inte komma på nått
Kysst någon?: Ja
Kramat någon?: Ja

STEG 7
Har du någonsin:
Däckat eller varit jättefull?: Ja, det har väl hänt. men dock ingen skada skedd
Blivit nerslagen? Njepp, och är ständigt rädd för det. Haha
Busringt någon?: Men självklart, då man var liten vettu
Gjort något som du ångrade?: Det har nog alla, men man lär ju av sina misstag
Fått IG i nått ämne eller på något prov?: Ja, alldeles för många

STEG 8
I framtiden..
Namn på barn? Jag tänker inte skriva dom här, för dom är "mina"
Hur vill du dö? somna in helt plötsligt helst
Vad vill du bli när du blir gammal? vara lycklig och ha det bra ställt

STEG 9
Antal människor du skulle ge ditt liv för? min familj, och vissa vänner
Antal CD-skivor du äger? Kanske tio, jag vet inte. brlderna lejonhjärta äger jag då på skiva
Antal piercings?: 3 i öronen, och en i tungan
Antal tatueringar?: Snart har jag en
Hur många gånger har du varit med i tidningen?: jag vet inte , inte så många, någongång bara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0