.- 21 Februari

godmorgon!

igår så gick jag och la mig tidigt enligt mig själv.
hon var typ 11 då jag la mig i sängen och skulle kolla på greys.
haha. men jag var så himla trött och utmattad att
jag hann inte ens se ett avsnitt.
haha. jag somnade på en gång. bara zzzz ;>

muha, idag så vaknade jag klockan åtta.
och jag var pigg som jag aldrig förr har varit.
men det är himla skönt att man kliver upp i tid faktiskt.
dagarna bli mycket längre, och man hinner med att göra så himla mycket mer.

samt att idag kommer ju min älskling hem.
och jag har saknat han så himla mycket.
så imorgon lär jag ju verkligen sova ut.
för då kan man känna sig helt trygg och allting.
så himla skönt allså.

han borde vara på färjan nu.
han skulle ringa då han var i sverige.
jag måste verkligen hinna städa, duscha och
göra mig snygg. jag vill att han ska bli glad då han ser mig.
men det bir han nog också :)


ikväll vet jag inte vad vi ska göra.
jag vet inte ens vad jag ska göra nu.
funderar på att kanske göra nå frulle.
men det är ju så himla tråkigt att äta själv.
jag tycker inte alls om det,
så istället så svälter jag mig själv x)
(skojjade bara, jag äter som en häst. dock är jag aldrig hungrig)

igår så åkte ju george och maria ut ur let's dance.
och jag tycker faktiskt att det var himla bra.
eller ja, jag vill ju att Carl Jan ska ut.
och det hoppas jag blir nästa vecka.
men aja. det verkar ju som att han har sina fans ändå.
men jag kna ju inte riktigt förstå vad dom tänker med.

hmm. i veckan kommer ju studiebidraget.
så fett jävla skönt. jag längtar.
jag gillar inte detta åd man är helt utan pengar.
det är ju så himla tråkigt.
men snart så kommer det in pengar ju.
så man kanske kan leva litegranna. ;>

nåväl, jag måste gå på tossi nu.
sen ska jag verkligen sätta igång att städa, med
hög musik och en massa fart!
(svettas man går man ner i vikt/bli mindre)
så jag ska verkligen ta i denna gång!

jag ska gå ner sen och hoppa lite i duschen.
och sen ska jag vara helt klar då älskling kommer hem!

PUSSEY!  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0