.- 21 Februari (inne & ute-listan!)


- att jag har börjat bli så himla morgon pigg. jag är verkligen nöjd.
man hinner så himla mycket mer, än om man sover till 1-2. :)
- att jag har världens bästa familjer (mamma & pappa, samt marcus familj!)
är så himla glad att jag har alla er. ni betyder så himla mycket.
- att jag vekrligen har börjat att få igång detta med att klä mig snyggt.
tycker verkligen att jag har börjat att lyckas riktigt jävla bra.
igår var jag snygg som fan.
- att jag vet vad som händer hädanefter i Grey's.
dock är det helt sjukt att man blir ju så himla förvirrad. ;s
- att jag känner mig så himla glad jämt.
jag vet inte vars jag ska göra av med min energi.
pusskalas ikväll men bby kanske! :>


- att man aldrig har nå pengar som man kan spendera.
jag hatar verkligen att vara en fattig student. jag vill kunna unna mig saker då och då.
- att min hund just idag är så himla off.
hon är inte alls lekig eller kelig och vill vara med mig.
- att mitt jävla data beroende får mig att ta "paus" från städningen
i stort sett hela tiden, bara för att jag vill kolla om det "hänt" nått här.
- att jag käkade glass nu på morgonen.
men det var då fett jävla gott, och jag har verkligen inte dåligt samvete för det.
jag måste ju kunna få äta någongång jag också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0