.- 21 Februari

nu så har äntligen min bby kommit till sverige.
jag vart så himla glad då jag hörde han
ringa och jag kunde prata med hen en längre stund.
utan att stressa och att han lade på.
men nu så är han snart hemma.
eller ja, om typ 3 timmar.
men aja, man ska inte klaga. ;>

nåja, jag får väl hoppas att jag är tsm med
min bby, just nu känns det ju inte som att
det skulle vara ett problem ens.
men vem vet? man kan ju aldrig veta.
jag blir ju så himla ledsen då jag tänker så här.
men aja, jag ska sluta tänka nu på detta.
och så ska jag leva i nuet.
det blir bäst så. allting löser sig. :)

jag ska snart hoppa i duschen.
idag så har jag städat i hela huset,
jag har skurat, damsugit och pockat skräp.
samt att jag har diskat, och vart helt duktig.
så klart har jag ju tvättat också. :)
och eldat. men det hör ju inte till städningen.

ikväll kanske det blir anders och eva.
vi får se om dom vill att vi ska komma och hälsa på ens.
men ja hoppas det.
samt att om det blir så så ska marcus bjuda mig på max i sundsvall ;>
så hila mysigt. jag vill bara att han ska knacka på dörren hem
hit nu jag, så jag får en varm och mysig kram!
men inte än som sagt.
har lite saker kvar som jag måste fixa innan han får komma in. ;>


nästa vecka är ju sisa veckan innan sportlovet.
så fett jävla skönt.
jag ska hem till mamma, men jag vet inte om jag ska orka vara där
hela lovet eller bara åka dit en snabbis.
men vi får se, ann ska ju ha sitt 50 års kalas på lördagen då ..
hmm, och henne vill man ju gratta så himla mycket ju!
men jag ska prata lite med marcus imorgon/ikväll.
om han skulle med osv. men annars så åker jag väl själv då ;>

men dock är det ju sista veckan nu också,
på typ 4 veckor som jag inte kommer att träffa alla i skolan,
så himla sjukt jag blir ju deppig!
hur ska jag kunna överleva?
haha, nåväl, det finns ju buss och telefon.
man kan ju alltid ringa, eller läsa bloggar. :)

PUSSEY!  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0