.- 20 Februari ♥

GRATTIS MONICA PÅ FÖDELSEDAGEN! :>

Ja, det är rätt. idag fyller min svärmor år.
och det ska ju självklart firas.
jag hoppas bara att hanna inte glömmer bort mig
nu idag så att jag inte tar mig dit.
men det tror jag inte. :)

igår så la jag mig och sov kring klockan elva.
det var så himla skönt.
och jag har verkligen sovit jätte bra idag
man ska inte klaga det minsta.
och snart hoppas jag att jag kan gå
ner till postlådan och hitta min
nya produkt. jag hoppas verkligen att den kiommer idag.

och jag pratade med min bby igår.
han hade det så bra så. dock vart det ett väldigt kort samtal.
men det gör inget. egentligen så vill man ju
bara veta att han lever.
för det är ju så himla jobbigt att inte kunna
träffas och prata så som man vill.
det är ju så himla dyrt att ringa.

men men, så idag står det städning på schemat.
jag måste bara klirra frulle och börja elda.
fast vi har varmt inne nu egentligen.
men dte är ju bättre att elda så jag aldrig hinner få kallt. ;b
det är min geniala plan, och den har fungerat sen
marcus åkte i alla fall, så klaga ska man då inte göra :)

jag tror att det blir kattungar för mig också.
(igen, till sommaren)
för min kattmamma, gurkan.
är brunstig eller vad det då heter.
det är lite jobbigt. för vad fan. jag vill inte ka nå mer kissar! ;>
haha. me de får jag väl sälja då?
då kanske man får sig en liten slant.

nåväl, jag ska klirra en hundgård nu tills
då valpen (kanske kommer)
för jag fick ju bara ta en om jag klirrade en sån.
ska kolla lite på blocket nu.
samt kolla mailen igen.
haha. jag är så himla rastlös!
muha!

PUSSEY!  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0