.- 21 Februari (till alla pojkar)

När jag går ifrån dig och är arg - Gå efter mig
När jag stirrar på dina läppar - Kyss mig
När jag puttar dig eller slår dig - Ta tag i mig och släpp mig inte
När jag börjar svära åt dig - Kyss mig och säg att du älskar mig
När jag är tyst - Fråga vad som står på
När jag ignorerar dig - Ge mig din uppmärksamhet
När jag drar mig ifrån dig - Dra mig tillbaka
När jag ser ut som värst - Säg att jag är vacker
När du ser att jag börjar gråta - Håll om mig och säg ingenting
När du ser mig gå - Smyg upp bakifrån och krama om mig
När jag är rädd - Skydda mig
När jag lutar mitt huvud mot din axel - Lyft upp mitt huvud och kyss mig
När jag tar ditt favoritplagg - Låt mig ha kvar det och sova med det en natt
När jag retar dig - Reta mig tillbaka och få mig att skratta
När jag inte hör av mig på ett tag - Försäkra dig om att allt är okej
När jag tvivlar på dig - Försvara dig med sanningen
När jag säger att jag tycker om dig - Så gör jag det mer än vad du skulle kunna förstå
När jag tar tag i din hand - Ta tag i min och lek med mina fingrar
När jag berättar en hemlighet - Håll den hemlig
När jag tittar dig i ögonen - Titta tillbaka och vänd inte bort blicken förrän jag gör det
När jag saknar dig - Är jag sårad på insidan
När du krossar mitt hjärta - Försvinner aldrig smärtan
När jag säger att det är över - Vill jag fortfarande att du ska vara min

dock så har jag verkligen världensbästa,
så han behöver inte ta åt sig, men om han nu mot all förmodan skulle
läsa detta ås skulle han veta hur jag fungerar i alla fall.
vilket verkligen inte är lätt att kunna förstå sig på.
men annars så är detta en bra text, som stämmer in på det mesta.
jag tror att alla tjejer/killar vill ha det så här. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0