.- 20 Februari (kvällen)


nu så har man precis kommt hem.
jag har ju vart och grattat min bästa svärmor.
det avr så himla trevligt. och det bjöds på Pizza, tårta och vin.
så himla snällt, verkligen tack.
jag är så himla tacksam att jag har er här nere.
- my other familia. ;>

hanna kom ju som sagt och hämtade upp mig här.
och sen så hade hon en kompis med sig.
hon var himla trevlig, och bilresan gick felfritt.
tack för det!
sen så är det ju himla säkert att någon
borde ha stått och filmat oss när vi skulle
därifrån. hahaha. hannas kompis (malin?)
var så himla söt när hon skulle komma upp från
gården. haha. men till slut så gick det.

nu så har jag kommit hem.
jag har eldat lite. och bara slappat.
jag skulle ju vara med johanna jag nu ikväll.
men ingen av oss orkade, och hon skulle ju jobba imorgon.
den lilla krabaten. men det är ju bättre att
ha pengar än att bara skita i allt.
samt att jag är en riktig vän så jag stannar med henne ändå. :*

jag ska snart käka lite gotta och se på någon film.
men jag har ju jävlat inget bra som man kan se
på, hmm. ska kolla om det inte finns nått bra
som man kna ladda ner och mysa till.
jag är så himal sugen på den här filmen
"I taket lyser stjärnorna"
jag verkligen älskade boken, och varför skulle inte
filmen vara bra då för? ja.
man måste ju kolla efter för att man ska kunna bedömma den. :)

nåväl, godnatt alla mina kära & bekanta.
PUSSEY!  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0