.- 20 Februari (hår produkter)

jag tänkte visa er vad jag använder för hårprodukter i mitt hår.
(förut varje dag, men inte längre) dock ska det verkligen bli ändring på det.
för nu har jag ju beställt nya som verkligen passar in.


detta är värmeskyddande, och det helar håret och gör det tjockare.
det luktar godis typ. eller ja, det står att det ska lukta blåbär.
men den är underbar.


Detta är också värmeskyddande. detta ska man
stoppa in i håret då det är halv torrt och styla det efter det.
det enda som stoppar styligen är fantasin.
detta luktar helt underbart, och man blit liksom hungrig av att bara
luka på det. det håller hela dagen. och gör håret starkare.


Bli av med friss och torra toppar. Jobba en liten mängd i händerna
och fördela ut i längder och topparna. Lämnar håret
mjukt och fullt av fukt! det lukar papaya, och det är en slags wax.
stärker håret också.


ett spray som gör mitt hår alldeles glansigt och det luktar
svagt av citrus, och det gör också att håret inte flyger
(blir elastriskt, stavas?) samt att det har en balsameffekt som
gör att förstört hår repas, och inte tjorvar ihop.


jag använder en massa i mitt hår så att det ska bli helt igen.
jag blekte ju sönder mitt hår. och då är det bara att kämpa på med
alla dem här produkterna. okej, de är inte billiga men
de är helt klart värda priset.
+ att de är ju snygga att ha framme och så.

jag tycker att de här produkterna är helt underbara.
men självklart så är det ju inte säkert
att de fungerar på allas hår.
men på mitt hår gör de verkligen det.
och jag har börjat att få tillbaka lite av mitt svall nu.
att det börjar att leva igen.
och det känns mer än underbart!

nåväl, ska gå ner till postlådan nu.
ska hoppas att den nya produkten har kommit idag.
(även om jag beställde den igår)
men det stod i min faktura att den skulle komma
efter 1-2 dagar.
och jag beställde den igår innan kl 11.
så vi kan ju hålla tummarna och hoppas! :>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0