.- 20 Februari (Frågor)

Brukar du komma i tid: jag är ganska noga med att man ska vara i tid.
Vad hade du i din mun senast: popcorn.
När mår du bra: hela tiden just nu, men mest då jag är med min gubbe.
När blev du fotad senast: igår tog jag smygkort på mig själv och lekte papparazzi.
Hur känner du dig nu: på topp, glad och full med energi, saknar marcus bara.
Kan du laga mat: ja, det tycker jag verkligen att jag kan, och det är då aldrig någon som klagar.
Vad pluggar du: handelsprogrammet.
Vad tycker du om fötter: man kan gå med dem, vilket är himla bra.
Är du smart: enligt mig själv ja. men kanske inte enligt alla.
Vad har du på dig: rosa t-shirt och svarta mjukisar.
Är du aktiv i skolan: jag har kunnat vara mycket bättre, men ja. nej det är jag inte.
Vad saknar du: marcus och sally. samt mina vänner från ä-byn/piteå.
När och varför grät du senast: igår då jag tittade på AFV. (dock var det av glädje.)
Var det pinsamt att svara på det: nej, varför skulle det vara det?
Hade du en bra kväll igår: ja, man ska inte klaga. lite tyst bara.
Din favoritdryck på morgonen: smoothie.
Vad ska du göra i sommar: jag ska jobba, och tjäna pengar som bara den.
Är du nöjd med ditt liv: det har ju kunnat vara bättre. mer pengar osv. men det duger.
Vad vill du jobba som:  jag tar det jag får nu då det är låg konjunktur.
Har du tråkigt just nu: nej, inte ens lite. pratar ju med petra på msn.
Vad gör livet värt att leva: vänner, familjen & marcus.
Vad i livet ångrar du: ingenting speciellt. isf att jag röker.
Är du musikalisk: ja, ibland.
Vad lyssnar du på för musik: jag är en blandare.
Kategoriserar du dig själv i någon stil: nej, jag är alldaglig. muha.
Är du bortskämd: lite, men det finns ju de som är värre. mycket mycket värre.
Är du trött: ja, men jag är ju nyvaken, så det är väl därför.
Vad gör du imorgon: då kommer marcus hem, och då ska jag ha pusskalas :*

Din första
Operation: Polyperna, då jag var väldigt liten.
Första piercingen: öronen.
Första bästa vän: Petra, från vaggan till graven.
Första priset: hmm, en medalj tror jag.
Första sporten du började på: fotboll, love it!
Första husdjuret: hund
Första semestern: cypern (utomlands) och fjällen (i sverige).
Första konserten: Lars Winnerbäck. <3
Första kärleken: Erik.

Favoriter:
Filmer:  Komedier och drama.
Tvprogram: Grey's, sveriges sämsta bilförare, vänner, joey, DH, OTH.
Musik: winnerbäck.
Drink: jag måste säga sockerdricka.
Kroppsdel (på kille): leendet och ögonen.
Sport: handboll, weei. jag älskar den sporten.
Plagg: mjukbyxor, in my heart. jag bara diggar det.
Skola: broman ffs.
Bok: Harry Potter, bakom stängda dörrar. m.m.

Just nu:
Äter du: inte nått.
Dricker du: vatten.
Ska du: käka frulle.
Lyssnar du på: inget, datorns surr.
Väntar du : att min hår produkt ska komma.
Tittar du på: data skärmen.

Vad du föredrar (motsatta könet):
Läppar eller ögon: ögon
Kramar eller kyssar: båda är ju lika mysiga.
Kortare eller längre: längre tydligen, om man ser vad jag har.
Snygg mage eller snygga armar: snygga armar, muskler och sånt. mm.
Busig eller lydig: lite både och. man vill ju kunna busa. men han måste ju kunna ta ansvar också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0