.- 20 Februari


snart känner jag verkligen att jag har nått mitt mål.
jag känner att jag redan nu har börjat få
en mindre mage, men mina byxor börjar också bli lite stora.
hmm. jag vet inte riktigt .. jag ville ju bara ha bort magen.
men aja, det blir säkert bättre.
jag får väl kämpa mer med att träna benen + rumpan bara.

jag har knäppt lite bilder nu på mitt hår.
då jag har färgat det, samt att jag har använt mina nya hårprodukter.
de kom idag med posten, det är ju nästan helt otroligt.
man beställer en dag, och får dem dagen efter.
haha. jag vart då så himla förvånad jag bara.
men glad, nå så otroligt.
så här kommer det lite ego pix. men ni behöver ju inte titta. (;

detta är den första bilden.
jag vart ändå ganska nöjd med färgen.
så jag ska bara färga på lite till så blir det kalas bra sen.
(hoppas jag verkligen, men marcus får hjälpa mig.)

Här så kommer ju självklart en helt vanlig hilda-pows.
haha. detta är min. bara min. jag kör alltid med denna.
jag hoppas att ingen försöker att ta den.
hmm, hahaha! jag skojar ju bara.

men färgen vart egentligen inte dålig.
jag passar verkligen bättre i mörkt hår.
som jenny sa. det är verkligen så. men nu då
jag inte haft så här mörkt på ett tag så känns det lite konstigt
att se sig själv i spegeln. men jag vänjer mig.
som alltid, med tungan, ögonen, håret, kroppen.
ja, allt.

jag hoppas bara att hanna inte glömmer mig.
och ikväll ska jag leka med min älskling.
min siss, Johanna. satan vad jag har saknat henne.
hon är typ bäst! :*

nu håller jag på att ladda hem grey's.
jag hoppas att det är nya avsnitt.
dock ingen text .. hmm. men jag blir ju  bättre på engelska så.
ja. ja.

har inte så himla mycket mer att skriva nu.
Hoppas att allting är bra med alla! :>

PUSSEY!  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0