.- 2 Februari

hej alla glada,
och även så klart alla som inte är det.

jag är en av de som inte är glada idag.
jag har magsjuka.
jag har inte sovit nått inatt,
samt att jag bara kräks/ har ont som fan i magen.
det är inte ens lite kul.
och jag tycker att det är jobbigt som fan
att bara sitta hemma,
och inte kunna gå till skolan.
jävla bajs.

sen så har lekenskolan i min hemort
brunnit ner inatt,
och det är en 15 åring som tydligen har erkänt
stod det i PT.
vem fan gör nått sånt? och vem fan kan inte
uppfostra sina barn rätt att man inte gör
si eller så, man ska ju göra rätt.
nå, jag blir så irriterad.

Sen så springer min hund bara omkring
och gnäller hela hela tiden,
och jag får inte någon ro.
så då går jag ut med henne,
tänkte om hon måsta bajsa eller nått.
men icke sa nicke.
hon bara jävlas, och det är inte kul då
man verkligen inte är på humör.
nå, jag ska sluta att klaga nu.

igår såg vi beck.
jag älskar alla de filmerna, de är så himla bra.
och jag kan se dem hur många gånger som helst.
dock så är inte marcus så.
men jag tror att han också tycker om den.
för det var då han som ville se hela ;)
men det gör inget.
den är ju så himla bra.

imorgon är det då i alla fall andra avenyn igen.
det är ju då bra, så slipper man vänta så
jävla länge igen på att det ska börja.
men hinner ju bli så himla less.
men imorgon smäller det,
och då är man lycklig i alla fall.

btw, vad tycker ni om min nya design?
haha, jag blev ganska så nöjd, men ska knåpa på
den mer lite senare idag.
för jag orkar inte nu, och ska göra annat.

ska gå och sätta på tv:n nu.
(och inte på ett sexuellt sätt)
och föröka att få i mig en macka.

PUSSEY! ♥

Kommentarer
Postat av: Angelica

Skit snygg design!!

2009-02-04 @ 08:08:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0