.- 2 Februari (lite om mig)

Här kommer lite allmän fakta om Missforsberg. :> 
jag hade så himla tråkigt här i magsjukan att ja var tvungen.
läs den som orkar, den kan stå saker som just du inte vet. 
men som du kanske har velat veta. ;) 

  • jag är ett romanstiskt snille. kanske inte alltid eller varje dag.
    men tex. idag gör jag en kanon middag åt han, min man.
    (hasselbakspotatis & älgstek)
  • jag är jätte mörkrädd, kan nästan inte sova utan marcus.
    men fast jag är så himla rädd kan jag varken ha lampa eller nå ljud på.
  • jag älskar min hund och mina katter mest av allt. Det är ren lycka att jag
    har dem, och de gav mig livet tillbaka. (med marcus ofc)
  • jag tycker att skolan är väldigt jobbig, inte att vara där kanske, men att komma dit.
    jag hatar att åka buss, men orken för körkort finns inte än.
  • jag har planerat att vara tillsammans med marcus hela mitt liv. och därmed
    så kämpar jag för det. och det kommer att bli så. i know it.
  • jag lyssnar inte ofta på ny musik, utan jag tycker om gammal.
  • jag har vart väldigt deprimerad en längre tid, men verkligen tagit mig
    ur det och jag är så himla stolt över mig själv.
  • jag bor inte i hudiksvall som de flesta tror. och inte snudsvall heller.
    jag bor i harmånger, det ligger mitt emellan de stora städerna.
    dock är det närmare till hudik.
  • jag trivs mycket bättre på bromangymnasiet än vad jag någonsin gjorde
    i piteå och älvsbyn. men dock saknar jag vännerna där. de som
    var mina vänner och stannade kvar.
  • jag är en riktig slösa! så fort jag ser att jag har pengar på mitt kort så bränner jag
    dem utan att tänka efter före, vilket resulterar i att jag oftast är pank
    från i mitten av månaden.
  • jag är inte blyg det minsta, och jag är oftast trevlig. dock inte på morgonen.
    men än så länge så är det ju bara marcus som får stå ut med det.
    ja, så klart. djurena också. men jag är aldrig arg eller gör illa någon.
    bara otrevlig.
  • jag är inte kräsen. man kan prata om det mesta med mig. när som helst.
    även då jag äter. dock inte om sniglar. för då får jag nå fel. jag hatar dem.
    samt att om man rapar en massa med flit. det gillas inte.
  • jag är städargalen. det måste vara snyggt hemma. inte tapeter och dylikt kanske.
    men jag ska ha snyggt på bänkarna och ordning i lådorna.
  • jag har damp. (inte riktiga ADHD) men jag brukar skojja loss och verkligen ha kul med mig själv
    och marcus tycker nog bara att jag är jobbig. men det behöver
    man om man ska orka med resten.
  • jag kna verkligen inte dansa. Jag suger allvarligt på det.
    jag känner mig som tjockast i hela världen, och det är inte alls en rolig känsla.
    men jag håller ju på nu att försöka, och jag ska lyckas att gå ner lite mer!
  • jag käkade chips & ben & Jerry's igår. och det står jag för.
    men det blir nya tag idag, och då ger vi gärnet jag och marcus.
  • jag är en allergiker, så jag passar mig mycket om vad jag stoppar i mig.
    (dock så visade mitt allergitest inte att jag var allergisk, men jag skulle
    ändå hålla mig borta från det i några år, så jag inte vart permanent
    )
  • jag älskar att se på serier på tv. och det är inte bara en jag vill titta på.
    utan det är hundra en. men det gör inget, marcus gillar datan han.
  • jag saknar vissa i min klass nu (hp06b) hag tycker att det är
    så himla tråkigt att allting har förändras så sen vi började tillsammans
    eller sen jag började med er. jag tycker att det är tråkigt.
  • jag kommer att gråta som ett barn på stundenten.
    det kommer inte att kunna hållas inne. jag kommer att sakna alla, och
    jag menar det, alla.
  • jag älskar att laga mat. det är så himla kul och avslappnande.
    samt att jag tycker att det är så himla kul att pröva sig på nya saker.
    grytor av alla se slag, såser, ja allt. allt ska man testa!
  • jag har bara en människa som verkligen vet allt om mig. bara en.
    och det är min sambo. han är den enda som jag litar på.
  • jag hade 5 IG när jag gick ut ifjol. det suger, men jag håller på att kämpa uoo dem.
    och jag ska klara det, det vet jag att jag gör!
  • jag tycker att winnerbäck är sveriges absolut bästa artist.
    jag älskar honom och hans musik över allting annat. han fick mig att
    se förändring, och jag njöt av att se honom live.
  • jag har inte någon farmor eller farfar kvar, och sen jag flyttade ner hit från ä-byn
    så har jag förlorat hela 5 st människor som stod mig nära. det suger.
  • jag har alltid glad nu för tiden, jag är lycklig.
  • jag har sämt humor. marcu shatar den, men jag tycker att den är bäst.
    mr bean, han är ju den bästa tex. vem kan inte älska honom?


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0