.- 2 Februari (kvällen)

nu så har vi käkat mat.
jag har verkligen lyckas idag.
dock har jag ju då hållt på med middagen sen
klockan ett idag på förmiddagen.
så hade den inte blivit bra, hade jag vart sur.
men gubben var då nöjd, och det
är det absoluta huvudsaken. ;)

sen så har jag fått sp klart sitta
på toa i stortsett hela kvällen efter det.
jag hatar magsjuka.
det är det fetaste och äckligaste dom finns.
jag verkligen avskyr det.
blir nog ingen skola för mig imorgon i alla fall :/
måste nog vara helt frisk om man ska orka.
jag kna ju inte ens äta.
det är nicht fun!

nå, jag vill göra min design bättre.
jag får nått jävla fel.
jag fattar inget i ps. och det blir aldrig rätt. :/
man jag ska klara det, det ger jag mig fan på!
haha.
dock så har jag nada till tålamod. men det
löser sig. det göra allt.
(utom olja i vatten, som hanna brukar säga!)

nåväl, ska inte blogga mer just nu.
vi hörs!

PUSSEY!  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0