.- 19 Februari

hej och goddag allihopa.
jag hoppas att ni har haft en hälften så
rolig kväll som mig igår. Haha.

Ja, igår så kom min lilla sälunge hit
och höll mig sällskap då marcus är borta i findland.
hur snäll är inte hon då?
jag vart alldeles för himla glad.
jag har verkligen hittat en kompis där,
som marcus brukar säga. :>

hon kom hit vid åtta, och
då lagade vi mat. hon lagade pizza, och jag nudlar.
haha, jag är ju en nudelmänniska så.
ja, vad kan man annars säga?
muha, nåväl.

sen så kollade vi greys, men jag blir bara så
himla arg då jag ser dte nu för tiden.
att jag vet inte vars jag ska ta vägen ens.
men det går väl bra i slutändan.
jag hoppas bara verkligen inte att Denny är tillbaka
från de döda livet som vart.
för då blir det en skit serie, och det vill väl ingen.

sen så satt vi vid datan ett tag.
och så la vi oss och kollade på det bra programmet:
a shot of love with Tila Tequila.
haha. det är så himla kul, och jag ska lätt se det
ikväll också, man vill ju se vem som åker ut och liknande.
dock är det tråkigt att det inte kommer en helt ny
säsong snart, för det är ju så tråkigt att se ettan och tvåan hela tiden.
man vill ju se nya människor och nya avsnitt.

sen efter det så gjorde vi inte så mycket.
vi eldade, hängde tvätt, och pratade en massa.
sen så somnade vi bums, och det var så skönt att inte
vara helt ensam i detta stora hus!
haha. eller ja, stort och stort vet ja väl inte.
men det är ändå inte helt kul.

dock ikväll ska jag vara helt själv. men det gör inget.
jag ska käka godmat, fläskfile och strips.
sen ska jag göra Hanna's feta oströra till.
hmm, det kommer att bli fetaste gott.
jag kommer nog att äta ihjäl mig.

marica har nyss åkte hem och jag är ensam igen.
dock har jag beställt mitt nya hårgrejs nu.
jag hoppas att det kommer imorgon. för
jag vill verkligen ha det!
haha. och jag hoppas att det fungerar på mitt hår.
men det tror jag att det kommer att göra.
man ska inte klaga heller.
alla Bed head produkter fungerar ju på mitt hår.
så varför skulle inte detta göra det?

haha, jag har suttit nu coh drömt mig bort på
IKEA's hemsida. om jag bara hade pengar.
jag skulle fan bara handla upp hela IKEA då jag tror jag.
tur att jag har en pojkvän som tänker på ekonomin,
för annars hade detta aldrig gått.
muha.

imorgon blir de att gratta svärmor.
hon fyller år, hela 49. :>
det ska bli trevligt, jag ska åka dit med hanna.
och den skulle jag få åka hem med henne också.
så himla snällt av henne då marcus är borta.
jag blir alldeles glad inombords. :>
- tack Hanna bby!

ska gå och hitta mig nått att göra nu.
jag funderar på att pyssla litegranna.
jag är så himla sugen på att vara kreativ.
och jag är en sån människa, så ja.
det kommer nog bli ett bra resultat. :>

och sen så får jag 2oo :- av mamma idag.
så himla snällt att jag får låna det av henne.
hon är världens bästa mamma.
men jag har ju världens bästa pappa också! ♥

ska lyssna på lite musik också.
jag laddade ju hem: absolute lovesongs 2oo9.
och det finns vissa bra låtar där.
och jag bara sitter och sjunger med.
jag älskar kärleken, och jag älskar marcus.
han är verkligen den bästa som jag vet.
och jag saknar han lite nu.

men han hade det då bra i findland då jag pratade
med honom igår, och det kommer att gå
så himla bra så. jag håller tummarna för min gubbe.
och jag vet att han klarar det där utan problem.
för att han är bäst. :*

nåja, jag ska klirra en cigg nu jag.
och räkna lite på nästa månads ekonomi.
haha. ;> se hur jag ska överleva och så. :)

PUSSEY!  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0