.- 19 Februari (kvällen)

godafton alla ;>
my life be like ..
oooa oooa oooa.

nåja, jag är hemma nu igen. jag gick ner på ica
som jag sa att jag skulle göra, och det vart
inte dyrt alls, jag hoppas att jag kommer
att kunna spara lite mer pengar denna månad.
men man kan inte göra annat än hoppas.

nu marica har jag färgat håret!
dock ingen bild förän jag färgat om.
(jag missade ju så klart en massa.)
men det blir bättre på söndag.
men nu ska du inte behöva oroa dig över det
längre! ;>

sen ikväll ska jag se på tv. som vanligt.
jag ska se joey, vänner, unga mödrar, sveriges värsta bilförare och lyxfällan.
haha. jag har verkligen börjat bli en
riktigt tv nörd. men just nu då marcus är borta så
får ju jag göra precis vad ja vill.
och det kan ju vara lite skönt det också.
dock har jag inte pratat nått med gubben idag :/
jag får hoppas att han ringer snart.
(annars då ringer jag)

nåväl, jag ska vara mer social med Linus nu.
det var ju ett tag sen vi pratade.
jag har saknat honom, vill verkligen träffa honom
på sportlovet. :)

PUSSEY!  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0