.- 19 Februari

nu så har jag vart en massa kreativ.
jag har gjort en dream & Love box. :>
detta är resultatet:

jag tyckte att det vart himla bra.
jag är så himla nöjd, och nu så kan man verkligen ha
nått att förvara saker i som inte är så himla fult.
funderar om jag ska ta och göra en till nu också.
men jag vet inte riktigt vad det ska stå på den. ;b
är det någon som har något förslag?
jag känner mig så himla pysslig idag.

jag väntar bara på att min älskling snart ska ringa.
eller jag vet inte ens om han ringer nått idag.
men jag hoppas det. för jag saknar han lite.
han är världens bästa.


men men, ikväll så vet jag inte vad jag ska göra.
jag ska se på tv, men annars inget vad jag vet.
just nu står tvn på och jag har ingen lust att gå och stäna av den heller.
men jag måste väl snart tänker jag.
jag har varmt inne i huset, och det finns varmvatten.
så jag ska nog gå ner och duscha snart.
och sätta i alla mina goda lukter i håret. :>
samt klä på mig tror jag.
och sen gå på ica då jag fått pengarna av mamma.
men vi får se :)

tess ligger här med mig.
hon tycker inte alls att det är minsta kul att marcus är borta.
hon känner nog på sig att jag saknar honom.
och det gör ju säkert hon också.

jag tänkte slänga upp två bilder från björn.
men mer kommer från förfesten och så.
men jag orkar inte nu.
ska käka lite ben & Jerry's som marica min sötunge
hade med sig hit igår.
hon är så himla gullig!
- verkligen tack för att du kom. jag är så himla tacksam.


där har ni två av dem.
det kommer kanske mer ikväll då jag hunnit fixa till lite.
jag måste vrida och vända på bilderna och sånt.
men inget PS här inte.
utan jag klarar mig så himla bra utan det!
haha. ;>

PUSSEY!  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0