.- 18 Februari

hej allesammans!

idag så har man vart i skolan.
men jag skippade en lektion, men det
gjorde inte nått. för jag behöver inte vara där heller.
haha, jag har redan gjort uppgifterna jag.
för att jag är så himla duktig.

jag kom lite sent imorse, men det
gör inget. jag har ju pratat med beata.
och hon sa att det inte var nått problem om vi löste det
så, för då blir det bättre för oss båda!

sen så träffade jga min sälunge idag också.
hon är världens bästa.
men saga är också det, dock ingen smeknamn till henne
än. men jag tror att hon klarar sig utan ett.
hon tycker nog att jag är lite dampig.

inatt åkte min bebis till umeå,
för att sedan ta färjan över till findland och vara
på kurs/inlednings-sak där ang. pannor.
och han kommer att vara borta ända tills på
lördag! haha. men jag överlever nog.
jag har ju mina katter och min älskade hund.
så det blir nog bara bra detta.

dock blir det ju jobbigt då man ska sova.
men jag kommer att lösa det också.
jag somnar alltid tillslut. så det är inget problem.
jag har ju alla mina vänner som jag kna prata med
i telefon, eller här på msn.
men dock så kanske inte alla är lika roliga som mig.
men jag får väl leva med det!

idag så åkte jag hem med michaela.
och hennes mamma så klart.
så himla mysiga och gulliga dom är då?
jag blir så himla glad över snälla människor.
vi var på Mcdonalds, och på LIdl.
jag handlade strips där som jag ska
käka till middag tänkte jag.
dock inte idag utan imorgon.
jag vill kunna göra min fetaoströra!
haha, men dock inte några pengar till det än.
men aja.

sen så kom jag hem. eldar nu som fan.
och jag hoppas att det tar sig.
för det är svinigt kallt ute.
och snart är det lika kallt inne också. och det vill man ju verkligen inte.
så ska elda på nu hela dagen och kvällen.
så jag sen kna ta en låååång låååång dusch.
utan att tänka på att varmvattnet ska
räcka till en hel till person.
haha.
jag är så himla ond. men det kostar ju inget nu.
inte då vi eldar upp det själva!

nåväl, ska dra mig ner nu.
sen göra nudlar, och nå mackor.
sen ska jag se på tv hela kvällen.
haha. det är ju säsongspremiär för greys!
det kan väl ingen förnuftig människa vilja missa?!

PUSSEY!  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0