.- 17 Februari (Frågor)

Favoritcafé: Jambo, utan att tveka.
Favorittidning: hmm, vecko revyn är ju aldrig fel. jag läser inte tidningar ofta.
Bästa saken som händer i vinter: att det efter vintern blir sommar.
Favoritplagg i garderoben just nu: mjukisbyxorna, like always, jag är helt såld i såna.
Längd: 161.5 exakt.
Vanligaste färgen på mina kläder: det är lite blandat. jag vet inte allt säkert.
I höst kommer jag att gå klädd i: det vet jag inte nu. men kläder kommer jag i alla fall att ha.
Men absolut inte i: naken, eller mjukisar + klackskor, det är fult.
Mig själv med tre ord: snäll, social & galen.
Jag tränar: inte ens lite. men jag måste verkligen börja snart!
Höger- eller vänsterhänt: höger.
Humör just nu: på topp, men lite trött är jag nog.
Är det nåt du absolut inte äter: ärtsoppa & blodpudding! det är vidrigt.
Kläder just nu: mjukisbyxor o en huvtröja.
Vad sa du senast: Pusshej.
Fisk eller badkruka: badkruka.
Spelar du nåt instrument: nej, men jag skulle vilja kunna spela piano.
Morgon- eller nattmänniska: jag är då absolut inte morgonmänniska.
Sparare eller slösare: Apsolut slösa, och det är ingen tvekan om det heller.
Har du några homosexuella vänner: hmm, inte vad jga vet just nu.
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: ja, det är väl klart.
Hur många barn vill du ha när du blir stor: hmm, ett eller tre. inget mittemellan.
Vad ska barnet/barnen heta? ja, det säger jga inte här. men jag har namn till alla.
Bio eller promenad: promenad, då det inte är så kallt ute.
Är du kittlig: för mycket ja.
Rädd för insekter? jag är både rädd och tycker att de är äckliga.
Största svaghet: att jag tar åt mig en massa. + att jag tycker att jag är tjock.
Det här är jag bra på: bo själv i ett hus, och ta hand om mina djur. samt vara en bra vän + flickvän.
Bästa bok? harry potter, men också liza marklunds böcker är bra.
Chips, morötter eller godis? godis och morötter, äter bara chips med popcorn.
Pizza eller hamburgare? det är olika beroende på dag och vad jag är sugen på.
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? jag har hål i tungan och tatto blir det snart.
Stökigt eller välstädat? nu är det stökigt här hemma, men ska städa imorgon.
Gillar du att sjunga? ja, det är så himla kul.
Anser du att du är stark? inte ens lite. det är ju pinsamt!
Använder du knark? nej, jga har den bästa drogen ever ändå jag.
Kaffe, te eller inget? inget av det. bara thé då jag är sjuk.
Har du en besatthet? nej, det har jag inte. och om jag hade nått skulle det vara tvprogram.
Vem är din bästa vän? Peter, marica & så klart min sambo Marcus. (hanna & bea är också bra!)
Civilstånd: sambo. :>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0