.- 17 Februari (Frågor)

Skulle du vilja...


...vara längre?
ibland skulle jag det för att min mage skulle bli mindre då.
...väga mer?
nej, absolut inte.
...dricka dig full nu?
nej. jag är inte sugen på fet alls.

Kan du...

.
..röra på öronen?

nej, och jag tycker inte att jag behöver det heller.
...slicka dig på näsan?
nej, har för kort tunga.
...kolla i kors med ögonen?
ja, dock ser jag mongolid ut då. men kan, kan jag.
...låta bli att prata på fyra timmar?
ja, det kan jag. men bara då jag sover.
...vara på fest utan att dricka?
ja, det är inget problem alls, dock inte lika roligt.
...låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar?
hmm, det är så himla svårt. så jag måste säga nej. jag hittar alltid nått.


Har du...

..ett syskon?
ja, min lillebror. han är typ bäst.
...varit full den här månaden?
jo, på björn rosenström, ffs! (vilken känsla!)
...någonsin haft sex med någon?
ja, det har jag också.
...redan tröttnat på dom här frågorna?
nej, jag tycker att det är kul att ha nått att göra.
...borstat tänderna den senaste timmen?
nej, inte detta. imorse gjorde jag det.
...haft sex med någon som är fyra år äldre?
ja, min pojkvän är det. så ja.
...funderat på hur det skulle vara att testa droger?
klart att man har funderat.
...blivit påkommen när du har haft sex?
nej, och himla tur är väl det.
...haft sex med mer än tre personer?
inte samtidigt i alla fall.
...ljugit på någon fråga än?
nej, det har jag inte.
...fått någon komplimang idag?
nej, inte än så länge. och det lär säkert inte komma någon heller.
...varit med i en rättegång?
inte varit med, men sett på en har jga gjort.
...däckat/spytt för att du druckit?
ja, och det är lika tråkigt varje gång ;b
...färglinser?
nej, men jag skulle vilja prova!
...sett din bästa vän naken?
hmm, njepp.


Vem...

...älskar du?
Marcus, mina familj och mina vänner.
...hade du senast sex med?
Marcus, så klart.
...vill du bli full med?
mina vänner på en riktigt trevlig förfest.
...pratade du senast i telefon med?
marcus, mitt hjärta, mitt allt.
...skulle du ge en miljon till om du var tvungen att ge bort det?
till min sambo.
...sov du med senast?
Marcus, fast han åker bort några dagar idag. huga. hatar att vara själv.
... var du full senast med?
marica, hanna & josefin.
...vet allt om dig?
Marcus.
...kysste du senast?
Marcus.
...kramade du senast?
Marcus, eller min hund.
...hatar du?
Jag hatar inte någon. det är ett sånt himla starkt ord.


Hur...

...lång tid är det längsta du legat på sjukhus?
en natt.
...tar du dig till jobbet?
jag jobbar inte nu utan går skola. men jag åker buss.
...gammal har du tänkt bli?
ja, tillräckligt tills jag dör.
...bra är din syn?
jag har inte nått synfel, så den är perfekt.


Vilken/vilket...

...TV-serie är bäst?
gray's och OTH, utan att tveka lite ens.
...färg har din jacka?
svart och en vit.
...land vill du åka till?
Thailand, bulgarien & cypern.
...är det bästa bröllopet du varit på?
Monica & Jojje's, dom var så vackra. och det var så himla kul.
...tid gick du upp imorse?
halv åtta.


Vad...

...finns i din bakficka?
har ingen, just nu. ;)
...gjorde du klockan två i natt?
sov, och drömde mig bort. så himla skönt.
...är det första du gör på morgonen?
kissar på min toalett. och går ut med hunden.
...ska du göra i helgen?
marcus kommer hem, och annars har jag inget planerat. .
...står det i det fjärde SMS:et i din inkorg?
"en timma blir bra, ska se lite på tv"
...är du mest rädd för i hela världen?
alkoholister, fästingar och att dö ung.
...åt du senast?
popcorn. 
...har du för färg på ditt påslakan?
vitt, blått och rött.
...var det senaste som fick dig att skratta?
ingrid, bettan och jennys prat. det är alltid lika kul att lyssna.
...längtar du mest till just nu?
tills marcus kommer hem, och tills jag når min målvikt. ;)


Övriga frågor...

Har du en dröm som gått i uppfyllelse?
ja, det har jag verkligen. 
Läser du på baksidan av mjölkpaketen?
jag dricker inte mycket mjölk, så nej.
Sjunger du på toa?
om jag ska på fest, så ja. men annars inte.
Använder du långkallingar?
jo, nu gör ja det. för det är kallt ute och jag ska inte ha urinväxtinflammation.
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
ja, men varje dag självklart. jag bor ju med han, så jag kna ju inte undvika de precis.
Var är dina syskon just nu?
På skolan i Piteå.
När var du riktigt sjuk senast?
ja, det var förra veckan, magsjuka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0