.- 16 Februari

god afton alla nära och kära! ;>
Hoppas att allt är bra med er!

idag har man vart i skolan. 
och jag är så himla nöjd över mig själv.
jag försöv mig verkligen en massa,
men jag stressade verkligen till bussen
så att jag kom itid, och det kändes fett jävla bra.
och det vill säga att jag gjorde mig klar på 6 minuter.
och då hann jag gå till bussen också!
- hahaha! klå den om ni kan.

sen så åkte jag hem som vanligt.
och det var också en massa skönt att
få komma hem.
sitta lite vid datan, och sen börja plocka lite här hemma.
det är inte jätte stökigt men lite plockning skadar väl
ändå aldrig hälsan?
haha. sen så eldade jag ju självklart också.
det är ju ett måste det nu. varje dag.
(lite jobbigt, men det är ju en massa billigt så!)

sen så har vi vart och ätit middag hos marcus farmor nu.
det vart potatisgratäng och kotletter.
mumms! jag var så  himla hungrig.
och nu känns det som att jag inte kan röra på mig
för att jag åt verkligen så jag vart proppmätt!
men det är ju huvudsaken att man fick mat idag också.

sen var vi på ica en snabbis.
och det känndes bra.
dock absolut inte nå pengar kvar nu denna månad ;/
det känns inte kul alls.
men imorgon/onsdag så ska min plan sättas i verk!
haha. jag ska verkligen lyckas med detta.
och jag tycker att det var en genial plan! :>
(dock så kommer inte alla att tycka det.
men det ger jag blanke fan i!)

ikväll ska jag se joey, och så klart vänner ..
men sen då?
jag vet inte ens vad som händer mer.
det är inget bra på tv ikväll, och jag känner verkligen
inte för att sitta här hela kvällen.
jag vill ghöra nått!
haha. det blir kanske en liten prommis.
om man orkar, och om det finns varmvatten då
man kommer hem.
för annars så är det ganska äckligt!


nästa månad ska jag köpa detta till mitt hår:
http://lyko.e-butik.se/?artnr=39%2D396
jag använder bara bed head produkter,
och det är de som funderar bäst på mitt hår.
så jag måste ha denna sista grej nu också.
dock står det att det är för blonda, men det är inte så.
jag kommer att bli bäst!
haha.

jag ångrar som fan att jag röker.
jag har så himla många produkter till håret som luktar
jätte gott, och det var en massa folk som alltid sa till mig
att jag luktade så gott.
men nu känner ju inget nått.
för nu luktar jga bara jävla illa gammal inrökt fisk!
blä på mig!
verkligen, så äckligt.
måste verkligen ta tag i detta nu.
också för mina/min ekonomi's skull! :>

nåväl, ska mova mig lite nu.
har inte mycket mer att skriva!
haha. och så ska marcus få sitta här snart också!
han håller bara på att lägga in ved. men
det går säkert bra, eller jo. det var inte det jag skulle skriva.
utan att han är säkert klar snart! :>

PUSSEY!  ♥

Kommentarer
Postat av: Angelica

Du säger du har lite pengar och slut pengar, men cigg har du alltid pengar till, tänk om du sparade dom pengarna och kunde köpa vad du vill :) + att lukta gott! :D hihi Kram

2009-02-17 @ 07:49:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0