.- 16 Februari (utmaning)

Direkt du ser det här är du utmanad! Svarar du inte på allt kommer en otur följa dig genom året 09.







FYRA PERSONER SOM GÖR DIG LYCKLG:


1. Marcus
2. Marica
3. Mamma
4. Pappa



NÄMN 6 LÅTAR SOM VÄCKER MINNEN:

1. Kick - fest hos mig
2. Simon and garfunkel - mrs robinson
3. Björn Rosenström - sockiplast
4. Anton och affe - värdelös
5. Byz - hey där & Party is in you
6. magnus uggla - nu har pappa laddat bössan


NÄMN TRE SAKER DU ÄLSKAR:

1. Marcus, familjen och mina djur. Samt mina vänner
2. Musik, like always
3. Mysiga hemmakvällar med den bästa


NÄMN TRE SAKER DU HATAR:

1. Att det är vinter fortfarande
2. Att vara ifrån peter/min familj för länge
3. Alkoholister



FEM SAKER DU ALDRIG KOMMER GLÖMMA:

1. När jag och marcus vart tillsammans
2. När jag flyttade
3. Farmor
4. Hp06b - the one and only
5. Alla mina vänner



FEM SAKER DU VILL:

1. Slippa alla mina bekymmer
2. Bli smäcker (visst maruca?)
3. Få en massa pengar, helst flera miljoner
4. Skaffa mig ett bra jobb som jag trivs med
5. Ta körkortet iår




NÅGRA SPECIELLA SOM DU UTMANAR:
marica sondell
sofia hallen
victoria öhman
emelie lundqvist
hanna nordin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0