.- 15 Februari

nu är äntligen denna helvete's helg över.
jag är så himla överlycklig över det
så det är fan ingen som kan förstå det.

i fredags var det otur's dagen nr 1.
men jag hade inte någon värst otur kan
man väl säga, jag klirrade ju allt ändå.

igår var det alla <3's dag.
och den var väl inte dålig. men den har ju självklart
kunna bli bättre på en playa i thailnad.
men vi hade det himla mysigt ändå!
jag fick en macka och en läsk på jambo.
och det är jag nöjd över.

men jag är så himla glad att allt är över nu.
nästa år ska jag gå i ide på alla <3's dag.
och jag ska verkligen bara gömma mig på nästa fredag den 13.
men jag klarade ju mig denna gång och bättre kan
man nog inte hoppas att det skulle ha gått.

igår så vart det så klart lite bråk
mellan mig och gubben.
så jag tog mig en prominix med michaela.
och det var så himla skönt, och kul att göra nått.
jag tycker nästan att vi ska göra om det mer.
haha, sen så mötte ju hon mig också på vägen.
och det var så himla snällt! :>

hemma hos henne satt vi och  pratade bara om
allt mellan himel och jord.
och se hjälpte vi hennes mamma att
bära in saker från bilen.
och det var så himla kul.
och dom hade varmt inne hos dem!
det var så himla skönt! :>

dock har vi varmt inne vi ockå nu.
så jag klagar vekrligen inte.
jag sitter i en t-shirt och jag fryser inte!
det känns i alla fall göttans!

ska sätta igång att baka nu.
känner att ja måste verkligen få
det gjort nu. sen ska jag plugga lite.
för det behövs också. :>
ringa till mamma och pappa ska jag också göra.
måste det. höra hur dom har det idag.
men dom ska ju vara på andörjan dom.
hoppas det inte är allt för kallt!

nåväl.
jag hoppas att alla har det en himla mys dag idag.
och att alla tar sig en lite prommis.
(det sitter aldrig fel)

imorgon blir det skola, och det ska
faktikt bli himla kul.
jag har bestämt mig för en massa saker nu
ang. skolan. som ja måste prata igenom med någon ..
jag tror att min lilla aälunge är till för det.
eller njaa, men hon är den utvalde ;*

nåja, ska klirra lägenheter nu i gävle,
så jag har inte riktigt tid att sitta här och skriva min
bibel till er, men kanske nått fler inlägg kommer senare!

PUSSEY!  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0