.- 15 Februari (Frågor)

Gör det annars blir inte 2009 något bra år

har du flickvän?
- nope
har du haft flickvän? - nope
har du hånglat med någon? - ja, det har jag
har du kramat någon? - ja, senast för 10 minuter sen
har du hatat någon? - nej, det har jag aldrig gjort, inte helhjärtat
har du sagt "jag älskar dig" till någon? - ja, men bara då jag menat det
har du varit kär? - ja, jag är det nu
är du kär nu? - ja, som sagt
kan du vissla? - tappert, men lite kommer det ut
äger du en penisförlängare? - nej, hur skulle det se ut
äger du mer än 5 kondomer? - nope, jag känner inte att jag behöver dem
äger du en egen bil? - nope, jag sålde min i höstas
har du druckit mer än 10 olika ölsorter? - nej, jag gillar verkligen inte öl
är du emo? - inte ens lite
gillar du vältränade tjejer? - nej, men jag vill bli en sån
gillar du tjejer som pluggar 24/7? - om jag då hade varit så duktig
gillar du bad-girls? - det är lite små tufft det
gillar du killar? - ja, and boy's only
är du bisexuell? - nej
har du över 10 par kalsonger på dig just nu? - nope, äger inte ett enda par
har du nångång tyckt om någon i din ålder? - ja, det har jag verkligen
kan du köra skoter? - kan, kan jag väl, men vill inte
kan du leka apa? - det är alltid lika kul
är du brunett? - nope
är du blond? - nope
har du haft snaggat hår? -  nej, men jag ville det ett tag, men min familia sa noway
kan du sätta foten bakom ditt huvud utan att spy? - nej, jag är för ovig

helt seriöst
vad har du på dig för underkläder: röda trosor
har någon tagit dig på ett privat ställe på kroppen: ja, det kna man ju inte förneka
vet du vad oral/anal sex är? - förhudligen

senaste?
vem fick du sms av senast? - vet inte vem nummret till hörde
vem skickade du sms till senast? - hmm, det var väl mamma skulle jag tro
vem ringde du senast? - míchaela
vem hånglade du med senast? - marcus
vem pussade du senast? - marcus
vem kramade du senast? - marcus
vad drack du senast? - vatten
vem var din senaste KK? - har aldrig haft någon, tycker att det är hmm. ja. inte min grej
när däckade du sist? - igårkväll x( dock inte pga. alkohol. utan trötthet
är du allergisk mot något? - ja, det är jag. en himla massa
räcker det med pinsamma frågor för dig nu? - jag tycker inte att det var så himla pinsamt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0