.- 15 Februari

idag så har man vart på en utflykt.
det var himla kul, ohc jag trivdes verkligen.
det var jag, marcus, tess, monica, björn, lasse,
emmy, hennes kompis, bea & marthin.
himla mys och trevligt.
det måste vi göra om tycker jag!


jag blir så jävla less ibland att ja bara
vill kräkas upp allting jag någonsin ätit på just du.
jag gör fan allt, allting för dig.
jag ställer upp, jag lagar mat, jag städar jag tvättar, jag diskar.
jag ger din massage, jag stöttar dig, jag klipper dig,
jag hjälper dig att hitta lösningar.
vad fan får jag?

du är otrevlig och skäller på mig,
du säger att jag kan dra åt helvete
om jag inte säger det du vill.
och i värsta fall så kan jag "flytta härifrån, ta djuren med dig på en gång"
du tycker att ja begär mycket och
har för höga förväntningar på dig?
men vad får jag för allt jag gör?

men det spelar väl ingen jävla roll det.
för det verkar ju ändå inte som att
du någonsin tänker längre än vad som handlar
om dig, för det är ju alltid viktigast.
mig spelar ingen roll.
jag bara är för dig, vilket är bra.
efter som du då slipper göra nått själv.

kan du någonsin tänka på någon annan
skulle det uppskattas så in i helvete.
men jag kan ju bara drömma, för
min dröm är absolut inte din verklighet.
för isånna fall skulle allting vara bra.
jag orkar snart inte mer.
allting handlar bara om dig.
börja att tänka lite på din omgivining också,
så blir detta bra.

nu så har man fått ur sig lite agg.
men inte blir det bättre då heller.
men som sagt, jag törs ju inte säga nått.
så jag får väl nöja mig med detta
tills studenten.
för längre än så kommer jag aldrig till att
kunna planera nu.
det har du bevisat för mig idag.
ja, just det. just du. idag.

nåväl, jag ska klirra lite planer med
marica på msn nu.
samt surra av mig för ja kan inte
hålla inne på detta mer.
jag pallar inte.


Kommentarer
Postat av: Kajziii

Hallo!!

Du bloggar ju så gaaalet mycket att jag knappt orkar läsa allting xD Sjukt nice blev det med jackan! Jag håller verkligen med om din "vikt-sviktning", men du vet att jag älskar dig hur du än är <33

2009-02-20 @ 20:43:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0