.- 14 Februari

alla <3's dag.
så himla mys!
(dock så förväntar jag mig inte nått.
men man kna ju alltid hoppas!)

min gubbe ligger och sover än.
men det kan man ju förstå på ett sätt.
herregud, klockan är ju bara halv nio!
muha, vad gör jag egentligen uppe? :o

ja, igår så var vi en sväng till marcus mamma
då vi hade ätit och låtit maten sjunka ner.
det var så himla gott! (maten)
och hemma hos monica & björn så pratade
vi bara, och det var himla trevligt det också.
man ska verkligen inte klaga.

sen då vi kom hem så bakade jag och gubben.
vi bakade de där dumlekakorna som jag pratade om.
dom vart inte perfekt, så ska pröva en gång till
idag, för ja vill verkligen lyckas om jag
ska göra nått. annars kan jag inte sluta helt enkelt.
haha.

dock så har min pojkvän nemas tålamod,
så då man skulle rulla (bollar) av degen
så gjorde han 4 st. sen ville han inte
göra mer. haha. det var som att baka med en liten pojke.
haha. ("snälla, hjälp mig få bort kladdigt! jag vill inte baka mer!")
haha. det var ju så sött sagt att jag hjälpte
honom och sen efter det så fick jag baka klart själv!

sen kollade vi let's dance.
det var himla kul.
men ja, jag vet inte vem som fick lämna oss ikväll.
(eller denna vecka)
för att jag somnade! jag somnade innan tio.
jag var så himla trött, och jag visste inte vart
jag skulle ta vägen, så jag somnade,
och skönt var v'l det också! :>

marcus gick upp och satte sig vid datan.
och jag kan då lova att jag fan inte har hört
ett jävla nå då han kom till sängen inatt.
så fett sjukt!
men så trött måste man ju få vara ibland.
jag menar, nu är jag ju utvilad.
och det är väl det som är huvudsaken?
(dock oförståerligt, klockan åtta!)

nåväl, ska gå ner till min älskade panna nu.
måste kolla hur den fungerar.
(om vi har nå varmvatten villsäga!)
haha. det är alltid dagens panik!

PUSSEY!  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0