.- 14 Februari

jag funderar på om jag ska börja att baka nu.
men det känns inte riktigt rätt eller vad man ska säga.
haha, jag vill inte väcka gubben.
men jag har ingenting att göra.
jag har vart ner och tänt eld i pannan nu.
för så klart så fanns det ju inget varmvatten.
jävla skit.
jag som ville duscha. :>
men jag får väl vänta på vattnet då.

jag har mumsat i min två kakor nu
på morgonen, dom var betydligt godare
då dom hade fryst lite.
men ska ändå baka mer sen.
för jag är så himla sugen på det idag!
och sen så har vi ändå inget planerat så.
ja, varför inte?

vi ska käka köttgryta idag.
och ris tror jag.
det ska bli himla gott.
synd bara att man inte hade mer saker hemma.
jag kna bli lite små less på det ibland.
men har man inte pengar så kan man inte
handla.
så säger allti min mamma, och så är det ju verkligen.
sen måste jag ta tag i min rökning också.
jag har verkligen inte råd att hålla på
med den skiten nu.
jag får använda max 7 kr/dag om jag
ska klara denna månad ut nu.
så jag får verkligen ta och kämpa nu!

här rasar det från takena, och solen skiner i alla fall.
så det är ju inget som man ska klaga över.
jag är verkligen glad att det är soligt.
för då är snart våren här.
så himla mysigt, jag vill ha sommar!
haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0