.- 13 Februari

men nej, jag höll på att uppd. detta inlägg med
namnet: 13 Januari!
haha, man är ju för seg, jga hinner inte vara med
i svängarna här detta år.
jag vet inte riktigt vad man ska säga?
är det verkligen så här att allting bara
ska springa iväg från en?
haha.

nåväl, hemma igår från skolan.
mådde jävlat apa, och det var inte kul!
jag kräktes då inte nu, och det var himla skönt.
dock så hade jga ont i magen som fan,
+ att min mens kom med en massa verk den också.
att man aldrig bara kna få sig lite lugn och ro.

men idag så var jag i skolan.
ett prov som jag inte visste att jag hade i handel.
hmm, man kan ju hoppas att jag klarar det.
men det ser inte så himla ljust ut.
men det finns ju alltid nått som heter omprov.
och det är ju himla tur det.
annars hade nog min skolgång varit så himla förstörd.

sen så skulle vi ha ett hyllningstal till en
författare också. visste jag om det då?
få se, hmm. nej.
men jag fick då G på det jag gjorde, och
jag är så himla nöjd över mig själv för det!

sen så gick vi en snabbis på Psykologin.
men attans vilken sur vikarie.
vafan, jag skulle ju till läkaren, så jag kunde inte skriva
prov just nu idag.
jag var ju tvungen att hinna med bussen hem.
och det var väl en himla tur.
jag fick komma in tidigare, så nu är jag hemma. :)

jag ska käka B-vitamin, järn & äta omega 3.
så skulle jag få ett bättre emunförsvar.
och jag hoppas verkligen att det fungerar
jag ska börja redan idag!
och det är ju inte så himla svårt.

imorgon är det alla <3's dag.
jag och marcus har inte nått planerat.
och jag tycker att det känns himla skönt.
jag vet inte om jag ska orka göra nått spec heller.
vi ska käka god mat, mysa och bara ta det lugna.
annars så ska jag väl göra det vanliga på helgerna,
jag måste plugga.
men jag är så himla sugen på att baka också.
och jag har ju rensat frysen nu, så det ryms lite.
jag vill göra dumlekakor.
så fett jävla nice och gott! :>

såg att min kajsis har en blogg också.
så himla mys, ännu en att läsa!
jag saknar dig kajsa, jag längtar tills vi ses gumman! :*

idag så ska vi käka fläskfile & potatis.
så himla muma!
jag längtar tills marcus kommer hem och börjar med maten.
(det är bara han som kan receptet!)
haha, så jag kan faktiskt inte hjälpa till idag.
dock så kan man ju alltid vara sällskap,
och så klart duka.

ska ta mig ett ryck nu och börja att städa.
tro mig, det ska bli så himla skönt att
bränna lite fett genom att springa här hemma.
haha, och det böor man ju varm av också!

PUSSEY!  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0