.- 13 Februari (Dagens)

Här är 10 av de saker jag är tacksam över:

1. Marcus Nordin, jag är så himla glad att jag har dig älskling. du gör mig hel. ♥
2. Mina vänner & familj, ni är så himla behövda, och jag älskar er alla.
3. Att jag har mina djur, som verkligen förgyller mina dagar.
4. Att jag fick flytta hit ner för min mamma & pappa och träffa alla underbara här.
5. Att jag bör i ett helt hus, och det finns vatten och mat samt värme.
6. Att jag har pengar som kommer in varje månad så jag kan leva lite granna.
7. Mina föräldrar bor ihop, vilket jag tycker är helt underbart.
8. Jag är en frisk människa med inga större problem.
9. Jag är tacksam över att det finns telefon och tv, så man har nått att göra ibland.
10. Att jag faktiskt har 10 saker att vara tacksam över.

Jag utmanar:
Marica sondell
Kajsa Edfast
Sofia Hallen
Michaela Jonasson
Hanna Nordin
Emelie Lundqvist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0