.- 11 Februari

herregud, dagarna bara springer iväg!
det är ju helst sjukt.
jag vet inte vart jag ska ta vägen snart.
eller jo, vi ska till marcus mamma och björn.
sen ska vi på ica också.
men om man inte räknar med det
då vet jag inte vars jag är på väg!

"jag såg mig själv som en säl."
Bahaha, jag är så himla dampig nu förtiden.
jag har så himla mycket med energi och jag
har inte en aning om vars jag ska göra mig av med den.
jag har legat med marcus nu i sängen,
då han skulle sova i typ en timma
och bara dampat lös, och skojjat med honom.
(han var nog hyffsat less nu)

dock så vände han sitt hemliga vapen till.
(han vände sig med ruggen mot mig)
och jag tycker att det är så himla
tråkigt att ligga och prata med någon
som man inte ser,
så då gav jag upp och satte mig här och
dampade istället.
hahaha. :>

idag så har man vart i skolan.
det var himla nice, jag har saknat marica.
hon är så himla söt!
min lilla sälunge! ;>

sen så har vi pratat med rellen-bellen
om mitt betyd i psykologi, och det kommer
att lösa sig, och det var inte vårt fel.
så jag är så himla nöjd.
och jag känner att skrivningen har verkligen
börjat att komma tillbaka.
så låååånga långa inlägg kommer det att bli
nu ett tag framöver igen.

jag hoppas att vi hinner få nått
varmvatten ikväll,
jag måste verkligen duscha.
jag vill verkligen det. men ja, det är ju
bara att elda på, jag ska inte ge upp glöden.
(inte än)

nåväl, imorgon är det skola igen.
och min sälunge ska möta mig på kvantum (snart maxi)
och så ska vi klirra till skolan tillsammans.
hand i hand.
(jag har önske drömmar!)
haha. ;>
dock tror jag att marica fattar att jag
bara dampar och har kul :D

sen blir det mest troligt stan imorgon också med sälungen! ;>
måste först kolla om jag har nå money!
haha, dock så minns jag inte varför
jag skulle ringa henne nu ikväll.
hmm, om du läser detta, så skicka mit ett mess
om varför jag skulle ringa! ;> x)

PUSSEY!  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0