.- 10 Februari

hej
det var åter igen ett bra tag sen jag skrev här.
jag är så himla ledsen.
men det har verkligen inte funnits tid eller ork.
vinterkräksjukan härjar här i vårat hus.
och jag lovar er att den är verkligen inte kul.
men dock så är marcus frisk idag.
som tur är, och imorgon blir det skola för mig.

jag har en massa skit som
jag måste fixa nu i skolan.
och från och med imorgon så är det järnet som
gäller i skolan.
för ja ska fan klirra det här med betygen!

imorgon ska jag klirra:
*papper av maggan till Arbetsmiljön, samt reception & konferens
*papper av magnus till provet på fredag
*snacka med annika ang, svenska inlämningen (om hon fått den än)
*skriva en affärsplan
*prata med rekton ang. psykologin
*snacka med micke ang. betyg i eng A & ma A

detta är saker som jag verkligen måste ta tag i nu.
samt att jag måste få en skit bra plan nu.
och otroligt mycket bättre närvaro.
dock kan man ju inte råför sjukdom.
men jag måste klirra doktorn nu också.
varför blir ja ardig frisk?
jag måste ju kunna käka nått som gör att
jag får bättre emunförsvar. ;>

men jag ska fan fixa det här.
jag känner mig mer och mer peppad.
och då jag är så här på topp,
så vet jag själv att jag kommer att klara detta.
om jag bara verkligen vill!
haha, Och det vill jag ju.

muha, ska klirra några bloggar nu.
sen ska jga gå ut med min hund,
och sen hoppa i duschen.
måste ju kolla unga mödrar idag + top model! ;>

PUSSEY!  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0