.- 1 mars

goddag allihopen! :>
baha.

jag har inte riktigt tid, eller ork att sitta här och uppd.
nu när jaghar lov, och är hemma hos mamma.
men det kommer ett inlägg här ändå.
för att mamma kollar på störtlopp och det suger. x)
hahaha. nåväl, igår var en riktigt rolig däg här i norrland.

den började med att marcus ringde och väcte mig.
himla sötunge där! nåja, men jag somnade om efter ett tag.
mamma kom hem, hämtade mig och Morris.
vi åkte ner på byn på smultert.
där fikade/åt vi. jag tog en taco tallrik.
mums, säger jag då bara!

sen åkte vi till monica och tony och satt där och surrade.
det var himla trevligt, och hundarna fick ju leka av sig.
det var väl behövligt för mammas hund.
han är så himla enerverande.
han får ju aldrig slut på energi. haha. men söt ändå!

sen åkte vi hem. var hemma, jag käkade middag.
kyckling & ris, m. sallad.
så himla snajsigt! det satt som en smäck i magen.

klockan 8a så åkte vi ner på byn, för att ta inträde av
alla som skulle in på rödarummet.
vi var där med selmin, erik, och samir.
men också tv vakter som var så himla roliga!
vi hade det verkligen trevligt!

sen åkte vi och hälsade på Ann och Bibban.
det var också kul att få träffa alla dom igen.
hanna körde hem oss, och sen så gick vi och la oss och sov.
och nu sitter jag här.
vilket jag snart inte ska göra längre.
hahaha, jag vill inte sitta vid datorn hela dagen nu,
då man har lov och det är ju fint väder ute!

vi ska nog mest troligt gå till kanis idag.
det ska bli himla skönt, med tanke pån att det inte är kallt.
sen så ska vi få skjuts hem. :) (a)

nåväl, marcus ringer väl snart han hoppas jag!
han håller på att skotta hemma! ;o
att det har hunnit snöa där också, huga!
jag vill ju ha sommar.

dock så funderar jag på att åka hem imorgon .. ´
jag har sån himla hem längtan.
men jag vet inte riktigt vad jag ska göra hemma egentligen.
men jag vill bara hem!
haha. ;>
jag saknar min gubbe, och så klart min hund ;) <3

nåväl, ska klirra lite cigg nu, sedan frulle! :>

PUSSEY!  ♥

Kommentarer
Postat av: marica

Vi måste sees på lovet! Hör av dig när du kommer hem!

2009-03-02 @ 19:20:37
URL: http://maricasondell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0