.- 1 Februari

satan i gatan vad tiden går fort!
vi är redan inne i februari 2oo9.
det är ju hur sjukt som helst.
jag blir så himla ledsen jag på nått sätt.

snart tar jag studenten,
och visst blir det skönt, det tror jag verkligen.
men jag kommer ju att sakna alla,
och tänk att aldrig mer ses alla tillsammans igen.
man måste börja jobba, och
man ska betala hos tandis.
man måste betala en massa räkningar,
och man ska ju kunna allt.

det är så himla sjukt vad tiden går.
det är ju för fan bara 11 månader kvar nu tills
man ska på julfirande igen.
det är fett sjukt och jag vet inte
vars tiden tar vägen egentligen.
jag blir alldeles ifrån mig.
men aja, livet går ju vidare.
allting löser sig.
det är jag helt säker på.




-att jag aldrig sover länge nu för tiden, men är alltid utvilad
-att idag ska jag fan käka nå avancerat
-att ikea är den bästa butiken som finns
-att det är stålande sol ute, och jag blir så glad
-att det är februari
-att jag fick sålt lite fika igår
-att jag ska ut ikväll och klirra läget med fikat

-inget bra på tv
-ingen motivation/aning om vad middagen blir
-att jag inte orkar klä på mig idag
-att jag känner mig så himla konstig i kroppen



jag tycker att grafitti är väldigt snyggt.
dock kanske inte denna som är på busstationen
i hudik.
men för det mesta alla andra.
de som verkligen kan göra det,
tycker jag att dom ska få göra det, jag blir så himla avundsjuk.
jag vill också kunna med allt! ;>

nåväl, ska dra mig lite nu.
ska klirra frulle.
det blir rostat bröd, med ägg, ost, gurka, te & vatten!
haha.
nåväl, vi har ingen mjölk. så vatten får duga.
eller då the så klart.
men det spelar ingen roll.
för det är februari idag.

PUSSEY!  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0