winnerbäck, det kallas kärlek ♥

När du står ensam kvar på tå,
och ytan inte går o nå.
När du träffat botten,
Kom ihåg mig då.

O när du står på toppen och tittar ner,
och det är ljust vart än du ser.
När du har vunnit,
Kom ihåg mig då.

När du har varit i alla vrår,
och du har testat allt som går och,
när du tröttnat.
Kom ihåg mig då.


-ååh, det är kärlek, det är lycka, det är "gå vidare".
jag verkligen älskar denna låt.
och den fick mig att gå vidare. gå vidare med lyckliga minnen,
och med stoilthet. jag ångrar verkligen ingenting nu.
sen ihelgen har jag sett det. jag har sett allt det fina.

jag har skickat ett litet mess till min mamma & pappa + joel nu.
då får dom sig en liten, men otroligt snöig hälsning då dom kliver ut i värmen.
jag ska strax gå och sova.
ska bara röka först.

imorgon blir det en himla låång och skön sovmorgon!
det kommer att sitta som ett lik i kistan! :D
(kanske borde ringa ganster också? <3)
hon kanske har natt-shiftet!? men vejt aldrig! :)

nåja, jag ska lyssna klart på "walking in memphis" - kalle.
sen ska jag skriva en inköpslista (måste handla imorgon!)
sen ska jag slagga! men fösrt ska ni få se vad jag ska handla:
- ost
- mjölk/juice
- gurka
- skinka
- taco-saker!
- krydd-ost
- cremefraice



PUSSEY!
swetiie


Kommentarer
Postat av: s

kolla gärna min blogg :)

2009-12-15 @ 01:43:11
URL: http://sarahsdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0