tss.

nu så är väskorna packade, alla smutskläder ligger i påsar.
jag har rökt, pratat med familjen, med dennis, varit i stan m. jenkan,
köpt skinka, druckit cola, melissa horn, helen sjöholm, diskat,
städat lite, packat legget, skrivit på brev, kollat jobb.


Herregud, jag är fett jävla duktig.
nu spelar winnerbäck + melissa horn.
-kärlek! :*

inga linser än idag :/
men det stog att de skulle levereras mellan 1-2 arbetsdagar, och de
skickades igår, så imorgon borde dom komma då!
jag hoppas verkligen.

imorgon kommer dennis också, så himla mys!
sen så är det ju så att vi ska förbi harmånger och hänta min post.
hoppas man kan få pussa lite på katterna också.
jag saknar dem, min gurka. älskade älskade vän ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0