Thailand ^^

nu så har man ätit, det var fett jävla gott!
+ att man handlat då så klart.
ska ner igen på butiken, och handla mig en sax och nå färgat papper.
är så himla dugen på att pyssla! ^^

men nu så har pappa ringt, och dom är på sitt hotell nu.
och det var så jävla skönt att höra at dom kom fram och allting hade gått bra.
jag har sovit lite dåligt inatt, men nu är det fixat.
jag somnade då allting släppte (a)

denna vovve är helt galen nu då det är snö ute!
haha, det är jobbigt att gå med henne, men att hon är så himla söt
gör att man ändå inte kan bli arg på riktigt! ^^

haha, + att jag ska fira jul med dennis iår!
ååh, så himla mys. ringde agneta nyss. och det skulle gå prima.
(haha, så mamma ljög inte! haha!)
det kommer att bli en bra jul! och jag behöevr ju inte gå så långt för att rasta hundarna heller.
så det kommer inte att bli jobbigt för dem heller. :)

nåja, jag ska gå på affärn nu.
imorgon ska jag på möte på ams, kl 14.30.
ska åka in med jenny och hennes mamma.
sen ska jag vänta ett tag efter mötet och åka hem med dom igen.
så himla snällt! (y)

ska klirra lite papper åt soc också!
så då får man det bortgjort!
+ skicka ett brev!

mina linser kommer också (förhoppningsvis) innan fredag.
jag hoppas verkligen, det tog att de skulle levereras dagenefter beställningen,
men jag beställde ju mina inatt, så då kanske dom kommer imorgon. ^^
jag hoppas, de har ju som sagt några dagar på sig.
men annars bli jag surig om dom skulle komma på tex. måndag! :@

sen måste jag verkligen börja packa!
PUSSEY!
swetiie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0